Bourjois Healthy Mix Concealer

субота, јун 20, 2015 prettyandstylish 14 Comments


Cao drage moje..:)

Danas zelim da sa vama podelim svoja iskustva vezana za Bourjoi Healthy mix concealer.
Inace je Bourjois brend koji jako volim i rado kupujem njihove proizvode, no kada su puderi i korektori u pitanju prilicno sam skepticna, obzirom da sam sa vecinom imala problema.Pomalo uplaseno sam pocela da koristim ovaj korektor, a kakav je krajnji utisak ostavio na mene, saznajte u nastavku posta.





Dolazi u tubici sa koso secenim vrhom, koja u sebi sadrzi  10 ml proizvoda.Moj je u nijansi 51 Clair ( najsvetlija nijansa),  i kao i svi proizvodi iz ove Healthy mix linije ima prijatan vockasti miris.




Iako nisam ocekivala previse od ovog korektora, priznajem da sam bila pozitivno iznenadjena.Naime, ima  finu strukturu, veoma laganu, i zaista nemate osecaj da ste bilo sta naneli na lice.Veoma se lako blenda i koza ga brzo upije.Sto se same pokrivne moci tice, takodje me je odusevio.Veoma lepo prikriva tamne krugove i ostale nesavrsenosti.Ukoliko bih morala precizno da odredim, pokrivna moc mu je izmedju srednje i potpune.Ume da se uvuce u sitnije linije, ali ih ne naglasava dodatno, kao sto bi to mozda uradili neki slicniji proizvodi.Dosta je dugotrajan, i bez fiksiranja ce ostati i do 7 sati na licu, bar je u mom slucaju tako.



Mislim da je ovo zaista odlican korektor, koji bi odgovarao vecini devojaka, pa ukoliko trazite dobar korektor, predlazem vam da pogledate ovaj.:)Mozete ga nabaviti na svim mestima koja prodaju Bourjois proizvode, i cena mu je 1100 dinara.


                   I to bi bilo sve za ovaj post..:)

             Da li koristite proizvode iz Bourjois Healthy mix linije?
                                      Sta mislite o njima, kao i o ovom korektoru?

                              Do sledeceg posta..:)
                                        Mimi..:***

14 коментара:

  1. Анониман20. јун 2015. 11:38

    Mila
    Uh deluje da je dobar mada ja slabo koristim korektore.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno jeste, ali ukoliko ih ne koristis cesto, mislim da ti nece trebati..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  2. Анониман20. јун 2015. 12:49

    Ovaj korektor ima 15ml. Ostali korektori uglavnom imaju po 7ml. Dakle, traje vecno :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ima 10 ml, ali je to u odnosu na druge korektore dosta, stoga se slazem da ce trajati vecno..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  3. Nikad nisam probala ovaj korektor mada sam pročitala mnogo pozitivnih recenzija :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam citala dosta dobrih recenzija o njemu, zato sam i odlucila da ga kupim..:)
      Tako da ti ga toplo preporucujem..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  4. Dugo želim da kupim piuder probala sam testere savršen mi je , pa verujem da je i ovo super :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja nisam bila odusevljena puderom, mada ga devojke bas hvale..Svakako je sa korektorom druga prica, pa ako se odlucis da ga kupis neces pogresiti..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  5. Sviđa mi se! Inače ne koristim Bourjois proizvode, samo sam imala jedan puder još prije par godina :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopada..:) Nadam se da ces ih ponovo kupovati..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  6. Imam ovaj korektor i najčešće ga stavim na cijelo lice u jako tankom sloju, bez pudera, jer mi nijansa savršeno odgovara :) uglavnom, jako fin korektor, kupujem ga redovno :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dopada mi se to sto radis, stoga cu morati da isprobam, obzirom da mi se nijansa korektora poklapa sa bojom koze..:) Drago mi je da si zadovoljna..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши