Manicure of the week

среда, септембар 23, 2015 prettyandstylish 21 Comments

                 
     

Cao drage moje..:)

                

Jos jedan post o manikiru nedelje, a ovoga puta kratka pricica o  Golden Rose Wow laku U broju 09..:)Vec sam ih par puta pominjala na svom blogu, i do sada nisam bila razocarana.Svidja mi se njihova struktura, pigmentacija, i sama trajnost.No, kako to obicno bude u svakoj kolekciji se mora naci neki proizvod koji nije bas najbolji, a nazalost  to ovoga puta bio slucaj.

Naime, obozavam pastelne nijanse pa me je ova vrlo lako privukla.Prava bebi roze boja koja ce se vecini dopasti.Ali ono sto se meni licno kod ovog laka nije dopalo, jeste sama pigmentacija, koja je jako losa, te za punu boju morate naneti bar tri sloja.
A ja za to i nemam bas zivaca, a i ne verujem da ih bilo ko ima.:)Takodje, u odnosu na druge nijanse lakova iz WOW kolekcije, ova je poprilicno ne dugotrajna, cak sta vise pocinje da se skida posle dva dana.Tu sam se bas razocarala, jer su mi sve ostale koje sam probala, sa slojem nadlaka trajale i do pet dana.Tako da vam ovaj lakic ne bih preporucila.




Zelela bih da usput kazem nesto i o Gabrini Brilliant laku, koji me je veoma prijatno iznenadio.Kada sam ga dobila nisam imala  ocekivanja, ali  slobodno mogu reci da je to bila ljubav na prvo mazanje.Naime, ovo je teksturni lak, a oni sami su jako postali popularni u proteklih par meseci.Veoma je pigmentovan, i sa jednim slojem dobijate punu boju.

                  
Sljokice nisu krupne, tako da necete imati onaj neprijatan osecaj ukoliko zakacite nokat za garderobu.Ukoliko volite lakove ovakve strukture, obavezno bacite pogled na ove.Mozete ih pronaci u manjim parfimerijama, a cena im varira od 100~ 150 dinara.
   


                                   
                                                I dosli smo do kraja posta..:)


                             Da li ste probale ove lakove i sta mislite o njima? :)

                                           Do narednog druzenja..:) MiMi..:***
           

21 коментар:

  1. Brilliant nisam primetila, ova tvoja nijansa je prelepa, a ova wow tuga...Mislila sam da je samo meni zapao los lakic, imala sam nijansu 15, isto nudac, mnogo lepa nijansa, ali kad sam pocela da mazem, cinilo mi se da nikad necu prekriti linije i celava mesta...Vidjala sam ih svuda, dosta njih ih je hvalilo, ali se ja bas razocarah...Jedino da pokusam sa tamnijim nijansama, videla sam na sajtu by Danijela jako lepe nijanse plave, moracu da pokusam nesto, zao mi da propadne cela kolekcija, a imaju stotak nijansi sigurno...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I 100x sam napisala "nijansi", ali sta cu kad sam razocarana pa ne pazim sta pisem :-)

      Избриши
    2. Drago mi je da ti se dopada, stvarno su odlicni..Pa mozda da probas sa nekom tamnijom bojom, mislim da su one definitivno bolje..:)Inace sa ovim nude lakovima cest problem zna da bude ta losa pigmentacija..Ali sta da se radi, nadam se da ce ti se sa nekom posreciti..:)Xexe, ma desava se da pogresis, nista strasno..:)
      Hvala ti puno sto na svaki moj post imas odlican komentar..:)

      Избриши
    3. <3 Nadam se da nisam dosadna :-) Moracu, ima odlicnih boja za svako godisnje doba :-*

      Избриши
    4. Naravno da nisi..:*<3 Verujem da ces sa nekom drugom nijansom imati vise srece..:-)

      Избриши
  2. Those shades are absolutely stunning. What a beautiful manicure!

    ОдговориИзбриши
  3. Mila Peric
    Bas su lepe boje,volim nude tonove a i sljokice :)

    ОдговориИзбриши
  4. Uf, ovaj Gabrini ubija na mestu :D pa prelep je stvarno :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To i ja kazem, mada nisam neki fan lakova sa sljokicama, ovaj me je bas odusevio..:-)
      Hvala ti na komentaru..:-)

      Избриши
  5. Odlicno izgleda kombinacija, ovaj Gabrini nisam videla do sada. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopada..:-) Pa mozes da pogledas po manjim parfimerijama, obzirom da je ova kolekcija izasla krajem zime, trebalo bi da ih jos uvek imaju..:-)
      Hvala ti na komentaru..:-)

      Избриши
  6. Such a pretty girlie manicure! Love the colours you've used, they compliment each other so well xxx

    ОдговориИзбриши
  7. Nabavila sam sebi gr wow malisana u nijansi 11 i odusevila sam se, jako kvalitetan lak u samo dva sloja dobija se prelepa nude nijansa visokog sjaja. Tako da probajte sa nekom novom nijansom svakako da je ova kolekcija vredna paznje posebno sto ima zaista veliki izbor nijansi. :) MissD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Boje su stvarno prelepe, imam par i prezadovoljna sam..:-) Ali eto desi se da neki omane..:-)
      Svakako jeste kolekcija vredna paznje..:-)

      Избриши
  8. I love the colors you have used, beautiful manicure.

    ОдговориИзбриши