W7 In The Nude Eye Colour Palette

уторак, јун 02, 2015 prettyandstylish 13 Comments


Cao drage moje..:)

U danasnjem postu zelim da sa vama podelim svoje prve utiske o W7 in the nude paleti.Koristim je konstantno oko mesec dana i mislim da konacno nesto mogu malo vise da vam kazem  o njoj..:) Ukoliko zelite da saznate detaljnije utiske, procitajte i ostatak posta..:)



Senke dolaze u  golden rose kutiji, koja u sebi sadrzi 12 nijansi.Boje su uglavnom neutralne i za sve one devojke koje to vole, ova paleta sadrzi dosta senki sa roze podtonovima.Takodje, nijanse su podeljene na 6 mat i 6 sedefastih.Sam kvalitet senki varira od nijanse do nijanse.



Uglavnom prve sest imaju slabu pigmentaciju, dok su druge sest prilicno dobro pigmentovane, no njihova mana je ta sto se vise truse od  ostalih.Iako pigmentacija pojedinih nijansi nije najsjajnija, sa dobro bazom to se znacajno poboljsa.Prilicno se lako blendaju, i zaista su zahvalne za rad.Takodje me je iznenadila i njihova postojanost, obzirom da bar meni, izdrze ceo dan.Probala sam par puta da ih nosim i bez baze, i zaista su se dobro pokazale.


                                             

                                            ~ Prvi red ~

Latte~( bez bazna nijansa) 
Angel ~ ( rozikasta nijansa, sa dosta simera) 
Venice~( tamnija boja breskve)
 Marilyn~ ( prljavo roze nijansa)
 Copper Pot ~ ( rose gold nijansa)
Sun Kissed ( zlatna nijansa)




                                       
                                                            ~ Drugi red~ 

Alice ~ ( svetlo braon nijansa sa roze podtonovima)
Bad Maners ~ ( tamno braon nijansa)
Coffe Cup ~ ( braon nijansa za zlatnim podtonovima)
Mud Slide ~ ( boja lesnika)
Tokyo ~ ( boja mlecne cokolade)
Fashionista ~ ( tamno ljubicasta)






Sve u svemu, mislim da je kvalitet ove palete  poprilicno dobar, obzirom da kosta oko 1500. dinara.Senke su prilicno nosive, kako za dnevne, tako i za vecernje prilike.Ukoliko bih morala da je uporedim sa jos nekom paletom ovog cenovnog ranga, kao sto je recimo Sleek, mozda je ona  bolja, ali svakako izbor je na vama.Ja sam na ovu paletu slucajno naletela u jednoj lokalnoj parfimeriji, stoga tu mozete da pogledate.Obicno ta manja mesta umeju  da iznenade.Takodje postoji i sajt koji se zove Glam d.o.o, tako da i tu mozete da je narucite.





                                                     To bi bilo sve za danas..:)

           Da li ste probale ovu, ili neku drugu paletu ovog brenda, i kakvi su vasi utisci?:)
                                                 Do sledeceg posta..:)
                                                            MiMi..:***

                                         


13 коментара:

  1. Анониман2. јун 2015. 05:07

    Pise se 12 nijansi, ne 12 nijanse, zatim, prvih sest, drugih sest.... Fali ti rec u drugoj recenici.
    Jako lepa paleta, bas sam se pitala kako izgleda u stvarnosti, hvala ti! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Nema na cemu, drago mi je da sam mogla da pomognem, i hvala ti sto si me ispravila..:)
    Hvala na komentaru..:)

    ОдговориИзбриши
  3. Verovatno ne bih izabrala ove nijanse za sebe, ali izgleda super :D

    ОдговориИзбриши
  4. Ja imam istu ovu ali je in the buff, malo sam pomešala, obožavam je i super mi je a sad mi se dopada i ova tvoja jako :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da znam na koju mislis..:)Drago mi je da ti se i ova dopada..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  5. Анониман3. јун 2015. 06:14

    Meni je paleta super i nijanse su baš one koje bih sama nosila :)

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман3. јун 2015. 09:50

    Imam in the buff i in the nude. Ok su...kao replika naked 2i3 😃

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa uglavnom ih svi uporedjuju sa Naked paletama..:) Pa ukoliko se nekome dopadaju nijanse iz Naked 3 palete, a ne moze da izdvoji novac za istu, ovo je dobro rezervno resenje..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  7. Izgleda bas kao replika naked 3 koju obozavam, pa super ako je kvaliteta na razini :D lijepe su sve nijanse :) super su ti slike :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nijanse su gotovo identicne, ali su u Naked 3 paleti verovatno senke malo boljeg kvaliteta..:)Hvala ti puno, zaista mi znaci kada to kaze neko kao ti, koja uvek imas bozanstvene fotografije..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  8. Анониман18. јун 2015. 06:03

    Mila
    Bas sam se pitala kakva je ova paleta,sada znam :)

    ОдговориИзбриши