Bourjois Chocolate Bronzing Powder

недеља, мај 24, 2015 prettyandstylish 12 Comments


Cao drage moje..:)

Malo je reci da sam bila zavisnica od cokolade, no ona je ipak morala da napusti moj zivot.Ali, to me nije sprecilo da uzivam u njoj i dalje, tacnije u njenom mirisu koji se poslednjih par godina cesto moze osetiti i u mnogim kozmetickim proizvodima.O jednom takvom vam danas i pisem, a rec je o Bourjois cokoladnom bronzeru.








Ovaj proizvod je dugo bio na mojoj listi zelja, pre svega zbog pakovanja i proizvoda koji lici na cokoladu.Ambalaza je zaista lepo uradjenja, poput knjizice na magnet, i u sebi sadrzi 16,5 gr  proizvoda.Unutar nje se nalazi bronzer koji lici na parce cokolade, i to me je najvise njemu privuklo.Pored samog izgleda, ne smem zaboraviti i miris koji je zaista i vise nego cokoladan. Inace, koliko sam ja upoznata postoje tri nijanse ovog bronzera, ali se kod nas moze naci samo jedna i to ova u broju 52 peaux mates.


Tekstura bronzera je zaista fina, barsunasta, i sadrzi sitan gliter u sebi.Pigmentacija je srednja, sto je veoma dobro, obzirom da necete moci mnogo da pogresite ukoliko preterate sa nanosenjem proizvoda, a takodje se i  veoma se lako blenda.Ukoliko ste zainteresovane za ovaj bronzer, a brine vas postojanje glitera u istom, verujte mi da se to na kozi skoro i ne primecuje.



Kao sto vec i same mozete da vidite na slikama, ovaj bronzer je prepun narandzastih podtonova.Iskreno, to me je pomalo odbijalo od kupovine istog, obzirom da prirodno imam jako svetao ten.Razlog zbog koga sam ipak presekla i odlucila se da kupim ovu popularnu cokoladu, je taj sto su mnoge devojke sa svetlim tenom hvalile i savetovale da je ovaj bronzer odlican i za nas vampire.:)

Ja se necu sloziti sa tim, jer ovo definitivno nije nesto sto odgovara devojkama koje su svetlije.Nijansa je dosta topla i narandzasta, i na svetloj kozi izgleda prljavo.Ali, ukoliko niste potpuno svetli i imate bar malo boje na licu, blagi sloj ovog bronzera ce dati vasoj kozi zdrav i lep izgled.Verujem da preplanuloj kozi savrseno stoji, stoga jedva cekam leto da se druzim sa ovim bronzerom.

                                                              ~ Sastav i izgled~



Cena bronzera je 1500. dinara, i mozete ga nabaviti u radnjama koje prodaju Bourjois kozmetiku.


                                         Stigli smo do kraja ovog posta..:)

                          Da li ste probale ovaj bronzer, i sta vi mislite o njemu? 
                                             Do sledeceg posta..:) :*
                                                  MiMi..:***





12 коментара:

  1. He he...ja ga obilazim već mjesecima. Sve hoću-neću kupiti, pošto sam i ja svjetla dosta.. Sad vjerovatno neću. Jedino ako izbace neku verziju za nas svjetlije. Baš smo zakinute što se tiče bronzera. ;D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa ne bih ti preporucila, obzirom da je bas narandzast. Xexe, nazalost..Ostaje da se nadamo da ce izbaciti nesto i za nas sa svetlim tenom..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  2. A pakovanje mu je tako privlacno i lepo, nisam ga probala i necu da eksperimentisem ipak. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pakovanje je preslslatko, ali nazalost ovo nije bronzer koji odgovara svima..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  3. Анониман24. мај 2015. 07:43

    Mila Peric
    Pakovanje je prelepo ali i ja imam bas svetlu kozu tako da mi nece odgovarati,kao i tebi.

    ОдговориИзбриши
  4. Ajme, pakiranje je predobro! Prvo sam se zbunila i stvarno mislila da je čokolada :P

    ОдговориИзбриши
  5. Prekrasno izgleda, ali šteta što je narandžaast :(

    ОдговориИзбриши