May favorites

уторак, мај 26, 2015 prettyandstylish 12 Comments


Cao drage moje..:)

Obzirom da se blizimo kraju ovog meseca, u ovom postu vam pisem o svojim favoritima, kao i o proizvodima koji su mi se manje dopali.Naravno, kao i uvek, ukoliko vas zanima sta sam to vise, a sta manje volela ovog meseca, vi onda nastavite da citate..:)

                                                          ~ Preparativa~




Ovog meseca zaista nemam mnogo favorita, te je i izbor preparativnih vrlo siromasan.Oba proizvoda sam vec pominjala na svom blogu, i pocecu od prvog, a to je Kallos Keratin Hair Mask.Zaista ucini moju kosu divnom, neznom, da joj zdrav sjaj, stoga ukoliko je niste probale sada je pravo vreme da to uradite.Nesto vise o njoj ovde.

Sledeci proizvod je Akvabent aktivni kiseonik sprej, koji je nesto najbolje sto sam u poslednje vreme probala, a pritom mi je i sanirao alergiju od sunca.Ukoliko vas zanima nesto vise o ovom proizvodu, kao i uslovi pod kojima mozete osvojiti isti procitajte ovaj post.






                                                       ~ Dekorativa~


Prvi dekorativni proizvod je Aura  Blusher. Ja nisam previse opsednuta rumenilima, ali ukoliko moram da ih koristim, svakako biram ona koja  prirodno izgledaju na kozi, i koja nisu previse pigmentovana.Ovo je jedino rumenilo koje konstantno koristim, i koje obozavam.Najcesce posegnem za ovim svetlijim delom, ali ovaj drugi svakako moze posluziti devojkama sa tamnijim tenom i kao bronzer.





Essence I <3 Nudes lak u nijansi 07, sam koristila skoro celog meseca i zaista ga obozavam.Nesto vise o njemu u ovom postu.




I za kraj imam dva proizvoda za usne.Prvi je Golden Rose karmin u broju 13.Prava prolecna boja, mat tekstura i izuzetna postojanost su samo neke od stavki koje cine ovaj proizvod.Generalno, karmini iz ove kolekcije mogu da pariraju i mnogo skupljim brendovima. Naravno, ne zelim da zaboravim i Aura tecni mat karmin u nijansi 613 Good Vibes. Malo je reci da ga obozavam, a razloge zasto je to tako mozete procitati u ovom postu.





                                               
                                                   ~ Proizvodi koji su me razocarali~



Prvi je Akvabent dezodorans, koji bar po mom misljenju nije radio to sto treba.Takodje malo vise o tome mozete procitati u postu o aktivnom kiseoniku.


Zatim je tu Golden rose gel look  top coat.U nekom postu sam pomenula da mi je ovaj top coat zaista odlican.I jeste bio, prvih par puta, no kada je proslo neko vreme, zaista sam pocela da se nerviram.Od njega vam lak izgleda ispucalo, oljusti se za dva dana, i zaista me je prvi utisak o ovom proizvodu prevario.

I poslednji  je Avon Glimmerstick olovka, koja je jako loseg kvaliteta, stoji na oku sat vremena, i nakon toga se razliva, i ucini da licite na rakuna.Uglavnom mi se iz cele te kolekcije ne dopada nijedna olovka, ali ova mi je najgora.



                  To bi bilo sve za ovaj post..:) Nadam se da vam se dopao.:)

                               Da li imamo zajednicke favorite, ili fujorite?:)
                                                Do sledeceg posta..:) Mimi..:***

12 коментара:

  1. Анониман26. мај 2015. 06:50

    Nikako da se odlucim na kupovinu nekog Aurinog rumenila iz ove linije :) GR VM ruz imam ali u drugoj nijansi, odlican je. A sa svim Avonovim olovkama za oci imam divno iskustvo, sve do jedne su mi bile dobre (Glimmerstick, Supershock, Always On Point, Glimmerstick Brights) - sve je to individualno :) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ova rumenila su super, verujem da bi ti se dopala..Bas mi je drago da sa Avon olovkama imas pozitivno iskustvo, i slazem se da je to sve individualno..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  2. Aurino rumenilo baš fino izgleda, a slažem se za Avon olovke, ni meni nisu nikako odgovarale.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopada..:) Zao mi je sto ni tebi nisu odgovarale..:(
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  3. Jako volim Golden Rose ruž u nijansi 13, a iako sam planirala kupiti neku drugu nijansu, ovu nisam mogla da ne kupim :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ova nijansa je zaista prelepa, i bas mi je drago da se i tebi dopada..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  4. Aura tecni karmin u ovoj nijansi izgleda fanstasticno i veoma prikladno za ovo toplije vreme koje nam dolazi ;)

    sparklygoddess.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se, zaista ce biti odlican za peedsojece letp..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  5. Top Coat je i mene razočarao skroz, ne radi baš ništa u mom slučaju, a nijansa karmina je božanstvena <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Isto tako, mada mi se na pocetku cinio kao dobar..:( Drago mo je da ti se dopada karmin..:)
      Hvala ti na komentaru..:*<3

      Избриши