Aura Matte Long Lasting Lip Cream

субота, мај 16, 2015 prettyandstylish 8 Comments


Cao drage moje..:)

U danasnjem postu zelim da sa vama podelim detaljnije utiske o proizvodima koje sam vec par puta pominjala na svom blogu.Kao sto ste i iz naslova mogle da vidite rec je o Aurinim tecnim mat karminima. O njima se zaista dosta pise i govori,  i to sa razlogom, jer spadaju u red jako kvalitetnih proizvoda.






Dolaze u pakovanju od 6ml, sa sundjerastim aplikatorom koji je dovoljno koso i precizno secen da vam omoguci lakse nanosenje.Veoma su prijatnog mirisa koji podseca na karamele.Moji su u nijansama :  612 Matte  Mess ( svetlija boja vina)  i 613 Good Vibes ( boja mesa).





Pre samog nanosenja su polutecne strukture, no posle nekog vremena postaju mat. Stvar koja mi se dopada kod ovih mat karmina je ta sto su dosta prijatni i nece vam isusiti usne, kao sto je to obicno slucaj sa karminima slicnog tipa. Takodje, pigmentacija im je na visokom nivou, tako da jednim tankim slojem dobijate punu boju. Izuzetno su postojani, i bar kod mene mogu da izdrze i do pet sati. Boja se skida postepeno sa celih usana, tako da ne morate da brinete da ce vam ostati samo na ivicama .Kada bih morala da poredim Aurine tecne karmine sa onima iz  Nyx, blagu prednost bih dala Aurinim.Razlika izmedju istih proizvoda ova dva brenda je ta sto Nyx tecni karmini znaju da ispucaju i da prilikom skidanja naprave ruznu liniju oko ivica usana.



                                                           
                                                             ~ Izgled nijansi~



Cena ovih karmina je 550 dinara, sto je za jedan ovakav proizvod i vise nego povoljno.Ukoliko ih jos uvek niste isprobale, predlazem vam da to uradite, jer su ove mazalice nesto sto vam toplo preporucujem.:)

                         Da li koristite ove proizvode? Kakvo je vase iskustvo sa njima?
                                                 Do narednog druzenja..:) Mimi..:***




8 коментара:

  1. Ja imam u nijansi 602 :) A ova 613 mi je bas lepa :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se za 602, prelepa je, i nju cu narednu da probam..:)Drago mi je da ti se svidja..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  2. Ring a bell je fantasticna, preporucujem ti nju da probas. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Omiljeni!!! Pored ova dva imam i Vivid Feel koji toplo preporucujem :) Ja ih kupujem po lokalnim parfimerijama i cena im uglavnom ne prelazi 450 dinara, a alp su na akciji, jos bolje :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na preporuci..:)Pa cena im varira zavisno od mesta...Ja ih u jednoj lokalnoj parfimeriji placam 550 dinara, no postoje mesta gde je znatno jeftinije..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  4. Анониман22. мај 2015. 07:56

    Mila Peric
    Ja ih imam u pet nijansi i svaka mi je savrsena.Zaista divan proizvod za ne tako puno novca.

    ОдговориИзбриши