Aura Correct Me Concealer

понедељак, март 02, 2015 prettyandstylish 15 Comments


 Cao drage moje..:)

Prvi post ovog meseca  posvecujem Aura Correct Me korektoru, koji se izmedju ostalog nasao i u mojim proslomesecnim favoritima.Vec neko vreme ga aktivno testiram, skoro sam ga i potrosila, tako da mislim da je doslo vrema da sa vama podelim utiske o njemu.Ukoliko zelite da saznate nesto vise o ovom proizvodu, nastavite da citate tekst..:)


Pre nego sto vam kazem svoje misljenje, procitajte sta iz Aure kazu o ovom proizvodu :

Tecni korektor bogate kremaste formulacije omogucava optimalno prekrivanje nepravilnosti koze , pri cemu je pogodan i za prekrivanje podocnjaka.Lako se nanosi pruzajuci prirodni izgled .Izdvaja se pre svega zbog postojanosti i cinjenice da se ne sakuplja u sitnim linijama, pa setovanje puderom u prahu ili kamenu nije neophodno.


Posto ste ukratko mogle da procitate sta iz Aure porucuju o ovom korektoru, red je da vas upoznam sa nekim osnovnim karakteristikama istog.

 ~ Dolazi u klasicnom pakovanju sa sundjerastim aplikatorom, koje u sebi sadrzi 7 ml proizvoda.Moj je u nijansi 301 Vanilla,  za koju sam mislila da je najsvetlija, ali nije. Inace pored ove u kolekciji se mogu naci jos 5 nijansi.Cena proizvoda je 425 dinara.

~ Sto se tice samog korektora, ja sam prezadovoljna.Ja imam problem da cesto umesto klasicnih otecenih podocnjaka, imam tamne krugove koji su gotovo crni.I sto se toga tice mogu reci da ih je ovaj korektor odlicno pokrio, a da pritom to nije izgledalo kao da imam kilogram proizvoda na sebi.Zaista cu se sloziti sa recima proizvodjaca, koji navode da izgleda prirodno na kozi.Sto se tice drugih sitnijih nepravilnosti, slazem se da ih prekriva, ali ne toliko dobro kao podocnjake.Ja ovaj korektor uvek setujem puderom u kamenu, jer je to stvar navike, i nekako sam sigurna da se proizvod ispod nece pomeriti.
Dugotrajnost korektora me je zaista iznenadila, pozitivno naravno.Kako ga nanesem ujutru, tako stoji celog dana.Uvlaci se u sitne linije, ali veoma malo, tako da vam ih nece dodatno  naglasiti.Stoga mislim da je ovo i odlican korektor za sve devojke koje imaju te prve bore, i plase se da ce ih korektori naglasiti.


Sto se tice zamerki, imam ih dve, ali se ne odnose na sam proizvod.Prva stvar je aplikator, koji je kraci u odnosu na pakovanje.Generalno me to nervira kod vecine ovakvih pakovanja, jer mi obicno pola proizvoda ostane unutar tubice,  a cetkicom je to malo teze izvaditi.


Druga stvar koja mi se ne dopada je nacin na koji su nijanse poredjanje.Posto je 301 najmanji broj od svih nijansi, meni je logicno da to bude najsvetlija, ali nije, tako da ukoliko ne obratite paznju, mozete pogresiti. Ja srecom nisam napravila veliku gresku, obzirom da se niijansa poklapa sa mojim tonom koze, ali obratite paznju na to.

Svakako za kraj cu dodati  da je ovo po meni odlican proizvod, koji bih svakako svrstala u rang sa mnogo skupljim.Vec sam kupila novi, tako da vam to sve govori.

    To bi bilo sve za danas.:)

                                    ~ Da li ste isprobale ove korektore, i kako je vase misljenje o njima?
                                                         Do narednog posta..:)
                                                             Mimi..;)










15 коментара:

  1. Svež sam korisnik ovog korektora, i moram da priznam da sam vrlo zadovoljna njime. Nisam baš očekivala, ali prilično je dobar u pokrivanju podočnjaka i postojan. A iako ima zadovoljavajući izbor nijansi jeste velika zamerka to što one nisu poređane na pravi način.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da se i tebi dopada..To im je zamerka, jer vrlo lako mozes da pogresis..
      Hvala ti na komentaru..☺

      Избриши
  2. Kupujem odmah jer mi se gotovo svaki skuplja u boricama... Odlican post i jako koristan ☺

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, drago mi je sto sam mogla da pomognem..☺
      Hvala na komentaru..☺

      Избриши
  3. Da li si probala mozda Cover Me korektor takodje Aurin? Ako jesi koji je po tvom misljenju bolji? Podocnjake nemam tako da bih ga koristila samo za neke nepravilnosti na licu i premisljam se izmedju njega i Cover Me vec duze vreme.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da je Cover Me njihov puder, a ne korektor..Ali ukoliko ti treba neki korektor za nepravilnosti, Aura ima jedan korektor u stiku, belo je pakovanje..☺Ja sam njega pre koristila, i zaista je odlican u te svrhe..
      Mislim da mu je cena oko 350 dinara..☺
      Hvala na komentaru..☺

      Избриши
    2. Aura i ima i puder i korektor cover me. Cover mi korektor je tezi i gusci i puno bolji za prekrivanje ostalih nepravilnosti na licu, a za podocnjake je bolji ovaj iz clanka.

      Избриши
  4. Odličan je za proizvod drogerijskog ranga. Aura ne prestaje da me oduševljava u poslednje vreme. Uzela sam ovaj korektor pre jedno 5 dana i baš sam zadovoljna. Uglavnom muku mučim sa svim mackalicama za lice, pošto sam izuzetno bleda ali ovaj korektor u nijansi Fair 304 odlično se stapa sa mojom kožom. Preporučila bih ga svima koji imaju neutralan ili rozikast podton i porcelanski belu kožu. Podočnjake prekriva u potpunosti, a za sitne nepravilnosti na koži bih rekla da ima neku srednju pokrivenost. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Potpuno se slazem..304 je upravo nijansa koja odgovara svetlim osobama, bas kao sto si i ti rekla..☺Mislim da su im nijanse i tako poredjane.Prve tri za osobe sa zutim podtonom, a ostale tri za sve devojke sa neutralnim i roze.☺Da, definitivno bolje funkcionise na na podocnjacima..☺
      Hvala na komentaru..☺

      Избриши
  5. Анониман2. март 2015. 12:17

    Upravo sam kupila Natural nijansu, jedva cekam da ga vidim na delu :) Mislim da sam dobro odabrala nijansu, bas sam se zadrzala u radnji isprobavajuci testere (nisam se obazirala na poglede ispod oka, haha:)) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da ce ti se dopasti kakav na delu..☺ Xexexe, ma bas te briga, ti dajes svoj novac i imas pravo da isprobavas testere koliko hoces..☺ Ja kada primetim tako nesto, namerno odugovlacim..☺
      Hvala ti na komentaru..❤

      Избриши
  6. Ovaj korektor mi na wl, kao i Fit me, jos uvijek razmisljam koji cu kupiti dok potrosim Eveline 2in1, o ovome sam bas puno pizitivnih recenzija procitala, svi ga hvale :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam koristila i Fit Me, i kada ih poredim, oba su odlicna..☺Za koji god da se odlucis neces pogresiti..☺ Jedino sto Fit me malo bolje prekriva bubuljice i sitne nepravilnosti od ovoga, ali za podocnjake i kao hajlajteri ispod ociju su oboje super..☺
      Hvala na komentaru..☺

      Избриши
  7. Nisu mi lako dostupni ni Aura ni Fit Me korektori a tako ih želim imati, baš imaju efekt koji mi je potreban. Iako mi se pokazao odličan novi Avon korektor Ideal Flawless ovaj dvojac će mi biti tiha patnja dok ih se ne dokopam :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ova dva korektora su zaista odlicna.Aura ima online sajt, gde mozes da porucis njihove proizvode, tako da pogledaj.☺Nadam se da ce oba uskoro biti deo tvoje kolekcije..☺
      Hvala na komentaru..☺

      Избриши