Balea pena za ciscenje lica

субота, октобар 04, 2014 prettyandstylish 10 Comments

Danas zelim da sa vama podelim utiske o Balea peni za ciscenje lica, koja je ujedno i proizvod koji u poslednje vreme dosta koristim, i sa kojim sam prezadovoljna.







Na polici za negu lica u Dm~u ,sam je slucajno ugledala ,iako nisam usla u radnju sa namerom da je kupim.Ucinila mi se zanimljivom,a cena od 330 dinara dodatno me je privukla.Kupila sam je, .i zaista posle nekoliko koriscenja postala sam zavisna.







OPIS

Balea pena za ciscenje lica sa ekstraktom lotosa.Namenjena je normalnoj do mesovitoj kozi.Lagana kremasta formula koja detaljno cisti kozu.Provitamin B5 stiti kozu od isusivanja.Koristi se ujutru i uvece, na prethodno nakvaseno lice, lagano utrlja i ispere mlakom vodom.
Dolazi u pakovanju od 150 ml i dermatoloski je testirana.



SASTAV

Pena ne sadrzi sulfate, parabe , konzervans, vestacke boje, silikone i parafinsko ulje.



UTISCI


Moja koza je normalna i  dobro podnosi vecinu proizvoda koji su  joj namenjeni.Iskreno volim pene za umivanje, upravo zbog toga sto imam osecaj da mi potpuno ociste kozu.Ova mi se dopala iz mnogo razloga.Veoma je blaga, ne iritira lice i mirise prelepo.Pena koja izlazi je veoma definisana i nema viska vode koja curi iz nje.Jedna pumpica vam je dovoljna za jedno umivanje,tako da ce vam ovaj proizvod potrajati.Mala zamerka je sto isusi  kozu,tako da je ne bih preporucila osobama koje imaju ovakav problem.
Ja je koristim ujutru i uvece i za sada sam zadovoljna rezultatima.Mislim da je proizvod na koji vredi potrositi tih 330 dinara ,jer postoje i skuplje i jeftinije verzije,a ova Baleina definitivno moze da im parira.


Nadam se da sam vas ovim postom ubedila da je kupite, ukoliko niste.

Da li ste probali ovu penu ,ili mozda neku drugu, i kakvi su vasi utisci  o





proizvodima ovog tipa.?

Ocekujem vase komentare..:)
Do narednog citanja..:):*
MiMi..:)
 

10 коментара:

  1. Koristim Balea ultra sensitive penu za umivanje i prezadovoljna sam, ja takodje volim pene jer lepo ociste lice.

    ОдговориИзбриши
  2. Cula sam dosta pozitivnih komentara i za nju, ali je nisam nabavila jer imam ovu i super mi je.Hvala na komentaru..:)

    ОдговориИзбриши
  3. Ja volim da proizvodi te namjene dobro skidaju i sminku s lica. Kakva je ova pjena na tom polju? Inače mi je onaj njihov rozi gel za umivanje odličan. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Pa skida sminku ,ali nece u potpunosti da je ukloni.Najbolje je da prvo predjes nekim sredstvom za skidanje sminke , a ono sto ti ostane ocistis ovom penom.I ja ga obozavam..:)Hvala na komentaru..:)

    ОдговориИзбриши
  5. Meni je užsno isušivala lice, što mi je bilo čudno jer inače nikad nisam imala problema sa tim. Ostalim Balea umivalicama sam manje-više zadovoljna. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bas mi je zao sto ti se to desilo..:(Ocito da ne moze svima da odgovara..:)Hvala na komentaru..:)

      Избриши
  6. zainteresirala si me za ovu pjenu :)
    i sama obožavam koristiti pjenu za pranje lica, jer isto imam osjećaj da ju svuda uspijem reasporediti i oprati lice :D
    odlično što je pjena bogata, a ne vodenasta :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Xexex,onda mozes da probas, i javis mi svoje utiske..:) I meni se to stvarno svidja kod nje..:DHvala na komentaru..:D

      Избриши