SEPTEMBER FAVORITES

недеља, октобар 05, 2014 prettyandstylish 10 Comments

Nekoliko skokova kroz ne tako savrseno prolece, par suncanih dana u ne tako toplom letu, i konacno smo dosli do jeseni.Jos uvek ne mogu da verujem.Ova godina je naprosto proletela, i ni sama ne znam kako dosli smo do oktobra.No dobro, da ne duzim previse, danas vam pisem o proizvodima koje sam volela i najvise koristila proteklog meseca..:)





PREPARATIVNA KOZMETIKA


Ovog meseca je i nemam puno, svega  tri proizvoda,ali vredna.






Neutrogena skrab za lice

Moja ljubav prema Neutrogena proizvodima ne prolazi.Odlican skrab namenjen uklanjanju mitisera.Veoma sitne cestice skraba, nimalo agresivne za kozu.Zaista  je lepo ocisti , i osvezi , a pritom je neisuje. Cena proizvoda je oko 800 dinara.Ukoliko zelite da napisem detaljnu recenziju o njemu ,stavite mi to u komentarima da bih znala..:)




Fitoval sampon protiv peruti i opadanja kose

Ako pratite moj blog ,znate sigurno da sam u jednim od prethodnih postova pisala o Fitoval kapsulama koje su mi dosta pomogle.Posto je ovo doba kada kosa zna da opada, da se stvar ne bi otrgla kontroli ,resila sam da preventivno probam neki sampon protiv opadanja, koji do sada nisam koristila.Ovaj mi je super ,jer je stopirao opadanje moje kose ,i uz to sprecio da se brzo masti.
Cena je oko 600 dinara.



Kapi sa argaranovim uljem

Svi oni koji su nekada bilo sta narucivali iz Avona ,vrv znaju za ove kapi.Ja sam davno koristila one zelena sa kojima sam zaista bila zadovoljna.Ove su apsolutno odlicne, podjednako kao i one zelene.Krajeve kose ucine zaista mekanim, i svakako ih vredi probati.Cena varira od kampanje do kampanje,ali nikada ne prelazi
600  dinara.



DEKORATIVA:)


Takodje samo tri proizvoda, ne znam stvarno zasto tako malo.




NYX butter glos u nijans Ekler

Ovog meseca sam ga bukvalno svaki dan nosila.Prelepa rozikasta boja, koja se uz sve slaze.Iako nisam ljubitelj sjajeva,jer uvek imam osecaj da ce biti grozni i lepljivi, ovaj me je definitivno  kupio.
Cena je oko 550 dinara.



ESSENCE LAK ZA NOKTE

Mada su me neutralne nijanse lakova oduvek vise privlacile, ova boja me uvek asocira na jesen ,i zato sam je najvise i nosila.Veoma pigmentovan lak ,na noktima ostaje oko 5 dana i potrebna su vam dva sloja da bi ste dobili definisanu boju.Cena je oko 250 dinara.






MAYBELLINE  BIG EYES MASKARA


O njoj ste mogli da citate ovde .Znate koliko sam odusevljena njom ,tako da nije ni cudo sto se nalazi u favoritima..:)





I poslednji favorit proteklog meseca je Avon Luck parfem.
Da mi je neko rekao da cu se jednog dana zaljubiti u parfem koji je cvetno ~ vocne kategorije nikada mu ne bih verovala.Kada sam dobila testere ovog parfema, u prvi mah sam pomislila da je grozan, ali kada sam pocela sve vise da ga mirisem, zaljubila sam se u njega.Dobila sam ga za 10 dinara (jeeeee), i jedva sam cekala da mi dospe u ruke.Prelep parfem, preslatko pakovanje, zaista nemam reci.:)Mozete ga naci u Avon katalogu ,i cena je oko 2100..:)






I to bi bilo sve..:)
Nadam se da ste uzivali..:D

Da li se medju mojima, nasao i neki vas favorit..?
MiMi..:*
 

 
 



10 коментара:

  1. Avon serum je nešto najbolje što sam probala od Avona i uvijek ga preporučujem :)

    ОдговориИзбриши
  2. Draga, samo da naglasim da je ovo Avon leave in tretman, nisu kapi za krajeve, već tretman za celu kosu. Naravno, može se koristiti i samo na krajevima, ali preporučujem kao tretman. :)
    Lepi noviteti. :)
    Ja čekam Avon Luck, divan nam jeee :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam ih malo prekrstila, posto ih vise koristim za krajeve nego za celu kosu.Nekada mi se od njih kosa brzo masti.:)
      Da, predivan je..:D

      Избриши
  3. Stvarno bi bilo divno da ako si vec blogerka da malo pazis na pravopis i da ne upotrebljavas skracenice tipa "vrv" i sl. Takodje nije na odmet obnoviti znanje kako se upotrebljava recca NE... Ostalo je sve u redu,ali nije cilj reci samo sta mislis,brzinski napisati to,ne razmisljati da li je puno pravopisnih gresaka,slucajnih ili iz neznanja napravljenih.. Nema smisla.. Pozdrav..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verujem da nisam jedina blogerka koja koristi skracenice ,i ovo mi je prvi put da sam to uradila.Napravim par gresaka, ali ne iz neznanja, jednostavno desi se.Ovo su favoriti, i u njima napisem nesto najosnovnije sto mislim o proizvodu, a za nesto vise uvek postoji recenzija.

      Избриши
  4. Pisiii nam o Neutrogeniii! :D Imam onaj rozi, sa sitnim zrncima i super mi je, ali bih volela da sledeci put probam ovaj. Pozz :)

    ОдговориИзбриши
  5. Vazi,ocekuj recenziju o ovom proizvodu u nekom narednom postu..:)Hvala na komentaru..:D :*

    ОдговориИзбриши
  6. i sama sam koristila ovaj Neutrogenin skrab za lice i bio mi je odličan,, njihove stvarčice za lice su stvarno dobre, učinkovite, a nisu agresivne za moje lice :D
    mamite me s ovim Avon parfemom, ambalaža mu je tako preslatka :D

    ОдговориИзбриши