Recenzija: Balea zastitni sprej za kosu

субота, октобар 11, 2014 prettyandstylish 2 Comments

Cao devojke...:-)
Danasnji post posvecujem jos jednom Balea proizvodu, i kao sto ste mogle da procitate u naslovu rec je o zastitnom spreju za kosu.:-) Ako vas zanima nesto vise o ovom proizvodu, kao i to kakav je utisak ostavio na mene, procitajte tekst do kraja.







PAR RECI O PROIZVODU  


Rec je o proizvodu iz Trend up kolekcije,koji  dolazi u beloj bocici  sa roze rasprsivacem.U bocici se nalazi 200 ml proizvoda, pa uzmite u obzir da ce vam potrajati.Veoma je prijatnog mirisa koji me podseca na zvake, tako da mu je to kod mene veliki plus.Po recima proizvodjaca ovaj sprej stiti kosu od toplote do 200 stepeni, pri feniranju, peglanju, i uvijanju .Takodje cini kosu glatkom i sjajnom.


NACIN UPOTREBE

 Sprej naprskati na mokru kosu, kao i pre same upotrebe fena ili prese.Kosu lepo rascesljati kako bi se sprej ravnomerno rasporedio.




SASTAV







MOJI UTISCI
 


Kada sam pocela da ga koristim, pomislila sam da cu se razocarati, jer nisam primetila da nesto posebno uradi kosi.Nisam neko ko redovno koristi peglu, fen, i figaro ali svakako da imam neka ocekivanja kada koristim proizvod ovakvog tipa.Od kada sam ga nabavila proslo je tri meseca i tek sada vidim prve rezultate.Lepo zagladi dlaku, da kosi sjaj i omoguci joj  lakse rascesljavanje.Ja nemam mnogo veliki problem sa suvim krajevima, pa vam ne mogu tacno reci da li je uticao na njih nesto posebno.Svakako da nije los proizvod, i mogu reci da sam poprilicno zadovoljna.Za proizvod ovog ranga i po ceni od 300 dinara,svakako ga vredi isprobati.




I to je sve za danas.:)

Interesuje me da li ste probali ovu prskalicu, i kakvi su vasi utisci o njoj.?
Ocekujem vase komentare..:)

MiMi..:)






2 коментара: