Freeman hidratantni skrab za lice sa crvenim grejpom

недеља, септембар 28, 2014 prettyandstylish 6 Comments

Cao svima..:)
Nedavno sam od Kozmetike Teatar dobila par proizvoda na testiranje ,i danas vam donosim prve utiske o jednom od njih.Rec je o hidratantnom skrabu za lice sa crvenim grejpom.Ukoliko zelite nesto vise da saznate o istom ,nastavite da citate tekst..:)


slika sa interneta

O PROIZVODJACU
Fremman kozmetika poreklom je iz Sjedinjenih Americkih Drzava ,ali vec dugi niz godina unazad postoji i na nasem trzistu.Ono na sta su proizvodjaci ponosni je to sto su svi proizvodi dobijeni od prirodnih ekstrakta.Takodje proizvodi nisu testirani na zivotinjama.U ponudi mozete naci veliki broj maski za lice ,koje su prilagodjene razlicitim tipovima koze.Skrab o kome danas pisem namenjen je svim tipovima  koze.






UTISCI

Na testiranje sam dobila proizvod od 15 ml ,sto je meni licno dovoljno za dve upotrebe.Moram da priznam da sam se uplasila pre samog otvaranja ,kada sam na kesici videla da je skrab sa crvenim grejpom.Posto me je jedan slican proizvod sa aromom crvenog grejpa prilicno odbio ,mislila sam da ce tako biti i sa ovim.Medjutim ovaj je potpuna suprotnost.Miris je bozanstven ,svez i veoma prijatan ,sto je kod mene svakako ogroman plus ,jer nisam ljubitelj proizvoda koji lose mirisu.Sledeca stvar koja mi se dopala je to ,sto su cestice skraba veoma sitne ,tako da nisu nimalo agresivne za kozu.

Sto se same upotrebe tice  ,nanese se na vlaznu kozu ,fino istrlja i ispere mlakom vodom.Koza je posle njega veoma mekana i nimalo isusena,sto je posebno bitno za sve one koji imaju suvu kozu ,a ipak zele da probaju ovaj proizvod.Meni nije izazvao nikakve negativne reakcije ,tako da sam i sto se toga tice zadovoljna.




IZGLED:
Proizvod je polutecne stukture i roze boje.


Sve u svemu mogli ste da shvatite da sam odusevljena ovim proizvodom ,ali i razocara sto u mojoj okolini ne mogu da nabavim vece pakovanje.U svakom slucaju ,prvom prilikom ga kupujem.Cena ove male kesice je 179 dinara ,a velikog pakovanja od 150 ml 488 dinara.Kompletnu ponudu mozete naci na sajtu Kozmetika teatar ,i u toku je 20% posto snizenja tako da pozurite.:)


p.s.Iako je ovo pr uzorak ,to u potpunosti nije uticalo na moje misljenje o ovom proizvodu.

Nadam se da vam se dopao ovaj post.
Da li ste probale ovaj skrab.?Ocekujem vase utiske i komentare o njemu.
Do narednog posta..:)
MiMi..:)

6 коментара:

  1. Podseca me na onaj neutrogenin!! mada generalno volim Frimmen kozmetiku!! :) I onaj njihov piling od kajsije mi je omiljeni!! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Obzirom da sam dobila iritaciju od jedne freeman maske, čitav brend zaobilazim u širokom luku. :D
    Ipak, lijepo je procitati da ima proizvoda koje drugi vole :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa svako ima razlicit tip koze ,koja razlicito reaguje na odredjene proizvode.Stvarno mi je zao sto si imala lose iskustvo sa freeman maskom.
      Meni odgovara ,sto ne znaci da ce svakome..:) Hvala na komentaru.:D

      Избриши
  3. Draga Mell , jako mi je zao sto si imala lose iskustvo sa Freeman kozmetikom.
    Takodje mi je zao sto koristis priliku da svakoga puta negativno se odnosis prema brandu. Ono sto tebi ne prija , ne znaci da nece drugome prijati. Razliciti smo , jel da? I ukusi su nam razliciti , kao i navike .

    ОдговориИзбриши