Maybelline Big Eyes maskara

уторак, септембар 30, 2014 prettyandstylish 6 Comments

Danas sam za vas spremila recenziju jedne od mojih najomiljenijih maskara u poslednje vreme i u pitanju je Maybelline Big Eyes maskara.Ako ste zainteresovani da cijete utiske ,nastavite da citate tekst..:)


*Obecao je da ce mi vratiti maskaru ukoliko se pojavi u postu..:)





OPIS MASKARE









Rec je o maskari koja dolazi u crno ~roze pakovanju ,i unutar nje se nalazi ukupno 10ml proizvoda,Sama maskara sastoji se od dve cetkice .Jedna je za  gornje trepavice(Push ~up brush),i druga za donje (mini brush).






mini cetkica




push~up cetkica

Cetkice su standardnog oblika,i veoma su prakticne cak i za osobe koje nose kontaktna sociva.



MOJI UTISCI

Obozavam Maybelline maskare i definitivno su mi nezamenljive. Odnos cene i kvaliteta je nesto  sto me njihovim  proizvodama  uvek vuce.Sve maskare njihovog brenda koje sam probala su bile odlicne.Nisam ni sumnjala da ce mi i ova odgovarati.Ova maskara se relativno skoro pojavila i kod nas.Na stranim  blogovima sam procitala dosta pozitivnih kritika o njoj ,a sada mi je jasno i zasto..Dopada mi se sto ima dve cetkice ,i to me je najvise i privuklo da je probam.Volim maskare takvog tipa jer su  dosta prakticne ,narocito za donje i uglove gornjih trepavica.Veoma lepo izvlaci trepavice ,i vec nakon prvog nanosenja mozete da primetite veliku razliku.Naravno ukoliko zelite da postignete dramaticniji efekat ,onda ce vam dva sloja biti i vise nego dovoljna.
Meni se dopala i postala mi je nezamenljiva u poslednje vreme.Ovu maskaru mozete nabaviti u svim drogerijama ,i cena je oko 1000 dinara.

*Dugujem vam slicice na kojima mozete videti kako izgleda na ocima.To je sada bilo nemoguce uslikati.



Da li ste probale ovu maskaru.?Vasi utisci.?Ocekujem vase komentare.:)
MiMi..:)

6 коментара:

  1. Probala sam skoro sve njihove maskare i upravo sam objavila post o utiscima odnosno o omiljenoj. :)
    Ova mi se i dopala i ne. Prvo me oduševila četkica za gornje trepavice, jedna od najboljih. Ali je problem što sam je potrošila za jako kratko vreme. Tako da i nije baš isplativa.
    :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moram da pogledam ,zanima me koja ti je omiljena..:) Po meni to sto se brzo trosi jedina mana..:) Imam je oko dva meseca i vec je skoro prazna..:) Hvala na komentaru..:*

      Избриши
  2. ova maskara je ekstra!ako neko zna prezime blogerke Branislave (Brane) molim vas da napiše,ne mogu da se setim a super mi je njen blog!

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam isprobala maskaru, ali baš mi je zgodno što ima dvije četkice
    Micek <3 <3

    ОдговориИзбриши
  4. Da to je stvarno najbolja stvar kod nje..:) Hvala na komentaru..<3

    ОдговориИзбриши