Nevenova mast i medeni balzam za usne~Freshka Gora

понедељак, септембар 29, 2014 prettyandstylish 4 Comments

Cao devojke.:)
Kao sto ste na mojoj fejsbuk stranici( klik) mogle da vidite danas  , donosim vam recenziju dva prirodna proivoda iz radnje  Freshka gora koje sam  dobila na recenziju.Ako ste ljubitelj prirodnih proizvoda i zanima vas gde mozete da ih nabavite ,nastavite da citate..:)













Freshka gora je zanatska radnja koja proizvodi prirodna sredstva za higijenu ,negu i uzivanje.U njihovom asortimanu mozete naci paste za zube ,sapune ,kreme ,balzame za usne ,kupke i dezodoranse.Svi sastojci njihovih proizvoda su potpuno prirodni .Na linku u pocetku posta mozete pogledati njihovu web stranicu i upoznati se sa ostalim proizvodima..Proizvodi su zaista i vise nego pristupacnih cena.



NEVENOVA MAST

Ovo je univerzalni melem za negu koze celog tela.Napravljen je od maslinovog ulja ,nevena , pcelinjeg voska i etericnog ulja lavande.Moze se koristiti za alergije ,oziljke ,strije ,opekotine ,zastitu  od sunca ,promrzline i za negu koze kod beba i male dece.

Pakovanje koje sam ja dobila je od 50 ml .Iako to moze da vam se ucini malom kolicinom nikako nije.
Proizvod dolazi u slatkoj  roze ambalazi  ,koje me podseca na ona iz apoteka.Sama krema divno mirise ,mozete da osetite sve te prirodne sastojke.
Sto setice same strukture na dodir je dosta cvrsta ,ali kada pocnem da je nanosim veoma je meka i lako se razmazuje.Koza je brzo upija.Krema je dosta masna ,sto je super za sve one sa koji imaju problem sa suvom kozom..



UTISCI

U poslednje vreme zelela sam da se maksimalno okrenem prirodnoj kozmetici .Pre nego sto sam krenula u srednju skolu ,uvek sam koristila prirodne preparate i moja koza je zracila.Kada se moja rutina promenila ,i koza je pocela da ludi.U ovom periodu godine ,moja koza pocinje da se peruta i vise nego sto bi trebalo ,i to me izludjuje ,posebno kada se to desava na licu.Krema koju koristim nije dovoljno hidratantna da bi nahranila taj deo koji mi se peruta ,i cesto ni sminka koju nanesem preko ne izgleda dobro ,pa je na kraju i skinem.Iako nisam ljubitelj masnijih krema ,ova me je potpuno oborila sa nogu.Obozavam je.Divno nahrani moju kozu ,i cini je mekom i glatkom. Nimalo ne osecate tezinu na kozi ,kao kod pojedinih masnih krema.Ne postoje reci kojim bih  je nahvalila. Posto ja na nogama i rukama imam sitnu cutis anserinu(guscju kozu),koja ume poprilicno da bude suva ,ova krema me je spasla.Definitivno moja preporuka.Cena proizvoda je 370 dinara 100 ml i mozete je kupiti online ovde.







 MEDENI BALZAM ZA USNE (VANILA I MED)


Namenjen je za prirodnu negu usana .Sadrzi hladno cedjeno suncokretovo ulje ,pcelinji vosak ,kakao buter i aromu vanile.Dolazi u standardnom pakovanju tezine 4 gr.



UTISCI

Obozavam balzame za usne ,pogotovo kada su u pitanju slatkaste arome.Vanila mi je jedna od omiljenih.Balzam je odlican ,i prelepo mirise.Veoma lepo hrani  ,dosta je hidratantan i dugo se zadrzava na usnama.Iako nemam problem da su mi usne stalno ispucale ,definitivno volim kada su negovane.Mislim da bi odlicno odgovarao osobama koje imaju taj problem.Sve u svemu odlican balzam i moja preporuka .Na sajtu mozete naci i ostale arome.Cena balzama je 120 dinara .Isporuka je besplatna.



*Iako su ovo pr uzorci ,to nije uticalo na moje misljenje.

I to bi bilo sve za danas.Nadam se da sa vam mojim utiscima skrenula paznju na ove divne prirodne proizvode ,i da ce te se odluciti za njih.

Da li je neka od vas probala nesto iz asortimana Freshka Gora proizvoda i kakvi su vasi utisci.?

Do narednog citanja..:)
MiMi..:)

4 коментара:

  1. Redovno koristim njihove balzame za usta, već dva sam potrošila. Treba da probaš njihovu kremu za lice "Blago licu mom", ja je obožavam. Pisala sam i recenziju o njoj pre koji mesec. :) Divna firma, divni ljudi i divni proizvodi!

    ОдговориИзбриши
  2. Cula sam dosta pozitivnih komentara za tu kremicu tako da cu je sigurno probati..:)Slazem se potpuno ,stvarno su divni..:) Hvala na komentaru..:)

    ОдговориИзбриши
  3. Imala sam davno ovu mast, ali joj je istekao rok.. Odlična je, vrlo praktičan proizvod, nameravam uskoro da poručim.
    Balzamčići su divni, moj omiljeni je Nana. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se da je odlicna, a cena je zaista pristupacna.Mnogo sam cula pozitivnih komentara o tom balzamu sa nanom ,tako da cu morati da probam.Hvala na komentaru..:)

      Избриши