BALEA ANTI~PICKEL FLUID ZA UKLANJANJE BUBULJICA I MITISERA

петак, август 29, 2014 prettyandstylish 5 Comments

Mrzim bubuljice.Iako  nisam imala problema sa njima u pubertetu,u poslednje vreme mi se pojavljuju i to me nervira.Mada to budu  2~3, ali opet poludim kad ih vidim .U dm marketu sam slucajno zalutala u deo gde se nalaze proizvodi za uklanjanje ovih cudovista.Ovaj gel mi se cinio primamljivim ,a posto sa Balea proizvodima imam odlican odnos ,odlucila sam da probam.Da li mi je pomogao ,saznajte u nastavku teksta..:)











STA PROIZVODJAC KAZE?


Gel za uklanjanje bubuljica i mitisera  sa salicilnom kiselinom i cinkom za problematicnu kozu.Dolazi u pakovanju od 50 ml,prijatnog mirisa i lako se nanosi.Koristi se uvece. Sadrzi pantenol i vitamin E.Klinicki je testiran.


NACIN NANOSENJA

Nanosi se na prethodno ociscenju kozu.Gel se moze koristiti i na predeo vrata i dekoltea.Umasirati ga na celo lice kao kremu ,ili naneti na pojedina problematicna mesta.

IZGLED


Gel je polutecne teksture.Pri samom nanosenju je bele boje ,ali u kontaktu sa kozom postaje providan.


MOJI UTISCI

Proizvode u cijem sastavu je salicilna kiselina ,cesto kupujem ,jer  sama kiselina nije previse agresivna za kozu ,a poznata je po tome sto ukloni vecinu nesavrsenosti ,ili ih pak smanji.Ovim gelom sa dosta zadovoljna.Istina je da ne unisti bubuljicu potpuno ,ali je nekako isusi ,smanji njeno crvenilo i onda lakse mogu da je kamufliram.Sto se tice mitisera ,dosta ih je smanjio,i sa te strane nemam zamerki.Svidja mi se sto kada ga nanesem ,osetim kao da mi je koza osvezena.Pri samom nanosenju oseticete blago peckanje ,ali ono brzo prodje. Ja ga koristim i ujutru i uvece.Kada ga nanesete koza ga momentalno upija.Sobzirom da se malo nanosi ,pakovanje od 50ml ce vam potrajati.Odlican proizvod ,i svakako ga preporucujem.Cena je 229 dinara.


Nadam se da vam se dopao ovaj post.
Da li ste probale ovaj gel za bubuljice i mitisere i kakvi su vasi utisci.?

Do narednog citanja..:)
MiMi..:) :*

5 коментара:

  1. Ne čini se loš iako ne volim osobito Balea preparativu :)

    ОдговориИзбриши
  2. Ja volim njihove proizvode ,retko kada naletim na neki koji mi je los..U svakom slucaju ,ako ti je nesto ovako potrebno mozes probati..:)
    Hvala za komentar..:)

    ОдговориИзбриши
  3. jer bolji ovaj BALEA ANTI~PICKEL FLUID ili BALEA ANTI-PICKEL GEL

    ОдговориИзбриши