KAKO POPRAVITI POLOMLJENU SMINKU

субота, август 30, 2014 prettyandstylish 2 Comments

Upss..!Verovatno se svima vama nekada desilo da vam ispadne rumenilo ,bronzer ili slicno.Meni se to stalno desava ,jer sam ekspert za takve stvari.Uvek se nadam da se moja sminka pri padu nije polomila,ali sve moje nade padnu u vodu kada vidim parcice svoje omiljene senke ili pudera.Srecom pa postoje mali trikovi koji resavaju ovakve stvari.Ja imam nekoliko ,pa ukoliko se i vama nesto ovako desilo ,a ne zelite da bacite svoju omiljenu sminku,nastavite da citate tekst...:)








KAKO POPRAVITI OMILJENU SENKU ILI PUDER


Resenje nije da bacimo proizvod i kupimo novi.Ako nesto volimo potrudicemo se da to i spasemo.Ako vam se polomila senka,potrudite se da sto vise parcica pokupite.Kada to uradite dodajte nekoliko kapi alkohola .Malu metalnu kasiku naslonite na maramicu koju ste prethodno stavili na vasu senku i polako pritiskajte kako bi izjednacili povrsinu.Nekoliko sati ce biti dovoljno da se senka osusi.Mozda nece imati originalni izgled ,ali ce posluziti.Ako je u pitanju kremastija struktura senke ,nemojte dodavati alkohol,vec je samo preko maramice izjednacite kasicicom.Ovaj postupak vazi i za svu ostalu sminku u kamenu.




KAKO POPRAVITI POLOMLJENI KARMIN


Karmini su veoma nezne kremaste strukture i vrlo lako se mogu polomiti.Nacin da to sprecite je da ga nanosite cetkicom za karmine.Ostecenje  se najcesce desava zbog stajanja na neadekvatnoj temperaturi.Ako se karmin istopi,stavite ga na nekoliko sati u frizider ,kako bi se stegao.Ako vam se karmin prelomio ,pazljivo ga uzmite ,upaljacem otopite  zadnji deo(vrlo malo),i nalepite na ostatak karmina.Ova tehnika deluje poput voska .Nekoliko sati u frizideru bice dovoljni da opet koristite omiljeni karmin.






Nadam se da sam vam pomogla..:)
Kako vi resavate problem polomljene sminke..?

Do narednog posta..:D
MiMi...:*

2 коментара: