August Favorites:)

понедељак, септембар 01, 2014 prettyandstylish 6 Comments

I konacno smo dosli do favorita za mesec avgust.Ne mogu jos uvek da poverujem .
Ovog meseca sam isprobala dosta novih stvarcica .Neke su mi se dopale ,neke i ne bas ,ali sve u svemu naslo se par njih koje su mi postale favoriti.Pogledajte koji su moji mesecni favoriti.






PREPARATIVNA KOZMETIKA

Sto se tice preparative ovog meseca je imam zaista malo.Svega tri proizvoda.Pa da pocnemo.

1.EUCERIN GEL ZA TUSIRANJE

Ovog meseca ,kao i celog letnjeg perioda obozavala sam ovaj gel.Lepo mi je negovao kozu,vratio joj je prvobitnu mekocu,tako da sam zaista prezadovoljna.Nesto vise o njemu mozete naci u mom proslom postu.



2.BALEA PENA ZA CISCENJE LICA


Veoma mi se dopada kako cisti kozu.Posle upotrebe koza je nezna ,i imate osecaj da je potpuno cista .Nesto vise o njoj u narednom postu.


3.BALEA REGENERATOR ZA KOSU SA EKSTRAKTOM MANGA I ALOE VERE


Malo je reci da sam odusevljena,pocevsi od mirisa  pa preko svega ostalog.Kosi da savrsenu mekocu i sjaj.Zbog spoja dve fenomenalne arome ,kosa i je mirisala do narednog pranja.Nesto vise o njemu ,mozete procitati u mojim narednim postovima..:)



DEKORATIVA

Sto se tice dekorative za ovaj mesec izdvojila sam nekoliko proizvoda,i uglavnom su to bili lakovi.:)

COLORAMA LAKOVI

 Vec su vecini vas poznati.Volim Maybelline lakove jer imaju dosta nijansi ,dobre su strukture ,postojani su i veoma pristupacni.Ovog meseca najvise sam koristila nijanse u broju 242(prelepa koralno roze boja) ,i 70(bez boja).


MAYBELLINE COLOR TATTOO 24h


Ove senke su mi najbolji prijatelj kada dodje leto.Kada moram da se nasminkam ,a ne zelim da imam neku previse jaku sminku,one mi priskoce u pomoc.Kremaste su ,lako se nanose i veoma su postojane.Moje najomiljenije nijanse su u broju 65~gold pink,i u broju 70~ metallic pomegranate.Detaljnu recenziju o ovim senkama mozete naci na mom blogu.

GOLDEN ROSE KARMIN & BABY LIPS

Poslednja dva favorita sto se tice dekorative bice ovi proizvodi..Postala sam veliki fan Golden Rose karmina,iz razloga sto su veoma kvalitetni ,a cena im je smesna. Omiljena nijansa u avgustu mi je definitivno  u broju 42.Ovaj karmin je iz kolekcije ultra rich color.Rec je o nijansi boje mesa,koja je idealna za svaki dan ,i svaku priliku.Postojanost je odlicna ,veoma su pigmentovani ,sve u svemu pohvale.Na mom blogu mozete naci recenziju za tri nijanse ovih  karmina.

Sto se tice slatkisa pod imenom baby lips ,ne bih mnogo pricala .Pink Punch je moja omiljena nijansa i ovog meseca sam je dosta koristila.Pakovanje slatko ,miris prijatan ,hidratacija ok,ostavlja nezno roze trag,i to je sve sto bih rekla.




Ovog meseca ima dve stvari koje nisu vezane za kozmetiku.


Prva je knjiga.U pitanju je knjiga pod nazivom PAMETNE ZENE  POGRESNI IZBORI.Obicno citam knjige sa malo drugacijom tematikom ,ali ova  je bila poklon pa sam resila da napravim izuzetak.Rec je musko ~zenskim odnosima ,gde dva poznata psihologa koji su ujedno i autori knjige (Dr Konven Konel i Melvin KInder),daju savete zenama kako da izbegnu pogresnog i nadju pravog muskarca.Ko voli ovakvu tematiku,preporucujem mu ovu knjigu.

I sledeci  random favoriti su naocare za sunce,koje leti bukvalno ne skidam.Ovog leta su se izdvojila ova dva para.Oba su kupljena prilikom moje posete Parizu u jednoj od H&M radnji.


I to je sve sto se tice mojih favorita za ovaj mesec.:) Nadam se da su vam se dopali.:)
Hvala vam sto citate..:)




6 коментара:

  1. Svi hvale color tatto senke, moracu da ih probam :)

    ОдговориИзбриши
  2. Naočare su divne. :) Ja sam izgleda promašila nijansu svog Color Tattoo-a jer mi se nije dopao ni malo.

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala ti..:)Mozda bi ti odgovarala neka druga nijansa.
    hvala na komentaru.:)

    ОдговориИзбриши
  4. Sad otkrih blog,svidja mi se:) Delim tvoje misljenje za Baleinu penu,odusevila me jer je vrlo blaga a savrseno cisti.I Pink Gold je izuzetna senka,i tu se slazem sa tobom:) Kristina

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala ti,to mi puno znaci..:)Drago mi je da nam se misljenja poklapaju..:) :D

    ОдговориИзбриши