Manicure of the week ~ O.P.I. Dim Sum Plum

среда, мај 13, 2015 prettyandstylish 9 Comments


Cao drage moje..:)

Kao jos jednu novu rubriku na svom blogu uvodim i manikir nedelje.Naime, lakove za nokte volim najmanje koliko i sminku, stoga sam odlucila da jedan dan u nedelji posvetim njima.Iako me iznova i iznova odusevljavaju devojke koje imaju dar za nail art, ja sam tu priznajem malo smotana, stoga se uvek opredelim za nesto jednostavno.Lak koji sam nosila cele prosle nedelje, i vec polovinu ove je O.P.I. Dim Sum Plum.




Ja sam zaljubljena u sve nijanse koje sadrze te ljubacaste i roze tonove, stoga sam ovaj lak pozelela za sebe istog trenutka kada sam ga ugledala na standu.




Do sada nisam imala prevelika iskustva sa ovim brendom, cak sta vise mislim da u svojoj kolekciji imam svega dva njihova laka.Njima sam bila dosta  zadovoljna, sto je slucaj i sa ovim.

Ova nijansa je po meni idealna za prolece i leto, mada bih je ja iskreno nosila tokom cele godine.Bocica sadrzi 15 ml proizvoda, sto ce te priznati jeste dosta.Cetkica je standardna, ni presiroka, ni pretanka, tako da njome mozete vrlo lepo da namazete lak, a da vam pritom ne ostaju tragovi.





Pigmentacija je po meni odlicna, bar sto se tice ove nijanse.Jednim slojem dobijate punu boju, no uvek mozete dodati i jos slojeva ukoliko zelite.Najvise sam iznenadjena trajnoscu istog, obzirom da nisam nanosila top coat preko.Meni je na noktima trajao nedelju danu, pritom su mi ruke u vecini slucajeva u vodi, i zaista sam se zacudila da je toliko izdrzao.Ono sto mi se kod njega takodje  dopada je ta mogucnost da se brzo osusi cak i kada nemate nadlak preko.Uglavnom je vecini lakova potrebna pomoc, kako bi se brze osusili.Posto sam ja neko ko ne voli da sat vremena sedi i ceka suseci lak , ova cinjenica me je obradovala.

                                                      ~ Izgled na noktima~


Sve u svemu, ja ga stvarno obozavam, sigurno cu ga pomenuti i u svojim favoritima, jer to zasluzuje.Ukoliko naletite na ovu nijansu, svakako vam preporucujem da isprobate.


                             Da li volite O.P.I. lakove? Koja vam je omiljena nijansa?
                                               Da li ste probale ovu? :)
                                    
                                        Do sledeceg posta..:)
                                             Mimi..:***

9 коментара: