Preporuka mesca # 2 ~ Kokosovo ulje

четвртак, мај 28, 2015 prettyandstylish 22 Comments


Cao drage moje..:)

Ukoliko pratite moj blog verovatno ste mogle da vidite da sam uvela jednu novu rubriku, tacnije preporuku meseca.I danas vam dolazim sa jos jednim takvim postom, i pisem vam o kokosovom ulju.



Ovo je proizvod koji je u poslednje vreme u centru paznje, o njemu se dosta govori i pise, svakako sa razlogom jer je odlican.Necu vas mnogo daviti cinjenicama koliko je samo kokosovo ulje dobro u lecenju i prevenciji raznih bolesti, jer zelim da se fokusiram na ovaj lepsi deo, koji verujem da vise interesuje svaku od vas.





Pre svega, kada kupujete kokosovo ulje, obratite paznju da je na njemu naznaceno da je nerafinisano, jer je takvo najbolje za koriscenje.Takodje birajte sto posto cisto organsko kokosovo ulje, jer se bar kod mene pokazalo kao najbolje.



Kao sto sam i pomenula, ovo je nesto sto mozete da koristite apsolutno za sve.Za negu kose, koze, noktiju, a izmedju ostalog i u ishrani, ukoliko se trudite da se hranite zdravo.

Problem ostecene i suve kose najbolje mozete resiti ukoliko koristite masku od kokosovog ulja nakon svakog pranja.Mozda ce vam to delovati mnogo, medjutim ovo je jedan od proizvoda sa kojim postizete vrlo brzo pozitivne rezultate.Maske mozete pripremati i sa vise sastojaka, no je se uvek opredelim samo za ulje, koje istopim, nanesem od sredine kose ka krajevima, i ostavim par sati da deluje.Prvo sto ce vam privuci paznju je miris koji ce se zadrzati do sledeceg pranja, a isto tako primeticiete da je vasa kosa vec nakon prve upotrebe vidno sjajnija i meksa.

Ako imate problem sa suvom kozom, redovnim koriscenjem ulja,primeticete da vam je taj problem resen.Isto tako, ukoliko volite da same pripremate pilinge, kao obavezan sastojak ubacite i ovo ulje.Koza ce vam biti znatno meksa, i mirisace prelepo.

Svi znamo da je problem suvih zanoktica, nesto sto se jako tesko sanira, i za sta nam uglavnom sluze kreme, koje opet ne urade ovaj posao kako treba.Ukoliko imate ovaj problem, savetujem vam da probate ovo ulje i u tu svrhu, jer ce vam verujem pomoci.Mozete ga koristiti i za celokuonu negu ruku, ali ukoliko vam smeta tezi osecaj na rukama u toku dana, stavite ga uvece, i tako prespavajte.Sigurna sam da ce vam vase ruke zbog toga biti zahvalne.






Verujem da vecina vas uveliko koristi kokosovo ulje u svojoj svakodnevnoj nezi, no ukoliko ima onih koje to ne rade, preporucujem vam da pocnete. Ovo koje ja koristim, najcesce nabavljam u prodavnici zdrave hrane, i po ceni od 800. dinara, dobijam 350. grama proizvoda.




To bi bilo sve za danasnji post...:)

                                  Da li koristite kokosovo ulje, i sta vi mislite o njemu?
                                                     Do narednog posta..:) MiMi..:***

22 коментара:

  1. Koristim i obožavam :)
    Ja napravim masku sa kokosovim uljem plus jos jedno ulje, bude kao pravo pakovanje. A što volim hranu da spremam sa uljem... :)

    ОдговориИзбриши
  2. Već duže vrijeme koristim i oduševljena sam :)

    ОдговориИзбриши
  3. Evo upravo sam ga sad stavila na kosu. :D Prvi put, tako da se nadam da ce biti dobro. :)

    ОдговориИзбриши
  4. I ja sam ga nedavno pocela koristiti, najvise za kosu i odusevljena sam :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Videla sam ga na tvom blogu, cini mi se u new in postu, i bas mi je drago da ga koristis i volis..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  5. Анониман28. мај 2015. 13:35

    Slucajno sam naletela na tvoj blog. i sada citam tekst i reko ajd da pogledam komentare najiskrenije moram da pohvalim to sto se svima koji komentarisu zahvalis. Takodje vidi se koliko volis ovo sto radis jer je svaki post koji sam procitala jako lepo i kvalitetno uradjen. Samo tako nastavi. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala to do neba, zaista si me usrecila ovim komentarom..:) Drago mo je da ti se dopada moj blog..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  6. Koristim ga povremeno za kosu, ali ga držim preko cele noći ili par sati preko dana i onda normalno operem kosu. Ne znam da li je bolje koristiti ga pre ili posle, ali sam ja čitala da ga mnogi koriste ovako. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa nacin na kojo ti radis, je svakako bolji, i verujem da se svi njega pridrzavaju..:)
      Hvala ti na komentari..:)

      Избриши
  7. Imam ovo ulje i malo je reci da je fenomenalno.. Onaj osecaj kad krene da se topi u ruci mmmm...a miris ne procenjiv... pritom potpuno prirodan... Mnogo je veca investicija kupiti ovo ulje nego neke preskupe brendirane preparate. Zivela priroda! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se potpuno sa tobom..Zaista ovo je nesto sto vredi hiljadu puta vise od svake skuplje preparative..;)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  8. Svi ga toliko hvale, a ja nikako da ga kupim :( :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da ces ga uskoro probati i da ces biti zadovoljna..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  9. Stalno mi je u glavi ali nekako uvek zaboravim da ga kupim. :) Verujem da je fenomenalno i jedva cekam da ga probam. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno je odlicno, i sigurna sam da ce ti se dopasti..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  10. Анониман29. мај 2015. 15:18

    Mila Peric
    Odavno ga koristim i u ishrani a i kao sredstvo za negu.Odusevljena sam bas kao i ti :)

    ОдговориИзбриши
  11. Ja sam pocela od nedavno da ga koristim kao masku za kosu, i jako sam zadovoljna rezultatima :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da si primetila rezultate i da si zadovoljna..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши