Kallos Keratin Mask With Keratin and Milk Protein

понедељак, мај 11, 2015 prettyandstylish 8 Comments


Cao drage moje..:)

Zelim da vam se izvinim jer posta nije bilo juce, obzirom da se trudim da ih ubacujem svaki drugi dan, no zbog nekih licnih problema bila sam sprecena da to uradim.Iako mi je jos uvek dosta lose, blog je moje mala oaza mira, i uvek mi pomogne da bar na kratko skrenem paznju sa svega sto mi se desava.
Danas vam pisem o proizvodu koji sam takodje par puta pominjala na svom blogu, i vec sam vam i ranije najavljivala recenziju.U poslednje vreme slabo pisem o preparativi, tako da sam odlucila da i ovaj tekst posvetim takvom jednom proizvodu, i rec je o Kallos masci za kosu sa keratinom i mlecnim proteinom.





Ova maska je prevashodno namenjena ostecenoj, isusenoj i hemijski tretiranoj kosi, sto moja svakako nije, ali sam primetila da mi jace maske mnogo vise odgovaraju, nego one koje su namenjene normalnoj kosi.Cini mi se da imaju bolji efekat.





Inace, dolazi u pakovanju od 1 litra, prilicno je guste strukture i dosta masnije u odnosu na neke druge maske,  blagog je mirisa koji se zadrzava u kosi.Glavni sastojci  su keratin i mlecni protein, koji su itekako dobri saveznici, ukoliko zelite da povratite zivost vasoj kosi.Cena ove maske je oko 350 do 400 dinara, zavisno od toga gde je kupujete.




Ja sam zadovoljna rezultatima, tokom koriscenja ove maske.Primetila sam da mi je kosa vec nakon prvog koriscenja bila vidljivo sjajnija i mekanija.Ono sto zelim da naglasim je da je ne koristim kontinuirano, tj nakon svakog pranja, iako mnogi profesionalni frizeri to preporucuju.Volim da je koristim jednom nedeljno, u vecoj kolicini, koju ostavim da deluje par sati.Na ambalazi je naznaceno da je dovoljno ovu masku drzati i pet minuta, no ja vise volim da to malo produzim.Kada ne koristim ovu , najcesce posegnem za kokosovim uljem, koje je odlicna zamena ukoliko niste fan toga da koristite kupovne maske nakon svakog pranja kose.Jedini savet koji inace vazi za sve proizvode ovog tipa, je da se trudite da je nanosite sto dalje od temena, jer ce vam u suprotnom brze izmastiti i slepiti kosu.


                                                                     ~ Izgled~






Svakako zelim da vam preporucim ovaj proizvod, jer je odnos cene i kvaliteta i vise nego dobar.Pritom, dobijate dosta proizvoda, stoga ce vam jedna ova kutija potrajati.



                         Da li ste probale ovu masku, ili neku drugu kompanije Kallos? 
                                     Koju mi preporucujete da isprobam sledecu?

                                                  Do narednog druzenja..:)
                                                        MiMi..:**

8 коментара:

  1. Već duže vreme planiram da nabavim ovu masku, jer je baš za kosu kakva je moja - suva, tretirana, oštećena. :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da ce ti ova pomoci da resis taj problem..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  2. Planiram da je kupim iako mi kosa nije previse ostecena i suva, cisto da je imam eto pri ruci hahaha. :D

    ОдговориИзбриши
  3. Ja koristim Latte probala bih i ovu ali potrajaće dok potrošim moju 😔

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Njima treba vremena da se potrose, obzirom na kolicinu u pakovanju..:))
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  4. Анониман29. мај 2015. 15:21

    Mila Peric
    Jos nista nisam probala od Kallos-a ali planiram i to ce verovatno biti neka maska jer ih obozavam.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Maske ovog brenda su jako dobre, stoga neces pogresiti ukoliko se zs neku od njih odlucis..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши