Essence The Nudes~ I love trends nail polish

петак, април 03, 2015 prettyandstylish 3 Comments

Cao drage moje.:)

Danasnji post ce biti brz, ali nadam se koristan.Zelim da sa vama podelim svoje utiske o jednom proizvodu iz Essence Nude kolekcije.Kao sto ste i same vec primetile, ovaj brend je lansirao novu kolekciju pod nazivom The Nudes.Veliki sam ljubitelj neutralnog makeup, i zaista me najvise privlace dekorativni proizvodi tog tipa.U ovoj kolekciji mozete naci karmine, sjajeve, senke i lakove koji su u svim mogucim nude nijansama.Posto je Essence brend koji itekako ume da iznenadi kvalitetom proizvoda, ali isto i nekvalitetom istih, odlucila sam da za sada isprobam samo lakove, i prvi na listi je ovaj o kome vam danas pisem.





Nijansa je 07 hope for love, i radi se o prljavo roze boji.Pakovanje kao i svako iz Essenca, jednostavno i slatko.U bocici se nalazi 12 ml proizvoda.Cena laka je 239 dinara, i mozete ga nabaviti na svim Essence policama.





Sam kvalitet laka me je prijatno iznenadio, obzirom da sam mislila da ce mi trebati bar dva sloja, kako bi dobila punu boju.Pigmentacija mu je zaista odlicna, tako da vam je jedan sloj sasvim dovoljan.

Cetkica je fina, dovoljno siroka da pokrije ceo nokat, i da ne ostavlja tragove za sobom.


Postojanost ovog laka, bez sloja nadlaka je oko 4 dana, sto je po meni i vise nego korektno.Verujem da sa slojem nadlaka, moze i duze da izdrzi.Susi se veoma brzo, i ne ostavlja one sitne mehurice po noktima.

                                                       ~ Izgled na noktima~'


Uglavnom, moji utisci su pozitivni, do sada mu nisam pronasla manu.Mislim da je za taj novac, kvalitet veoma dobar, i verujem da cu isprobati jos po koju nijansu.




                                                  Ovo bi bilo sve za danas..:)

                         Da li ste probale ovaj lak, ili neki drugi proizvod iz ove kolekcije?
                                                         Kakvi su vasi utisci?
                                                   Do narednog kuckanja..:)

                                                               Mimi..;*

3 коментара: