Nyx Taupe Powder Blush

четвртак, март 12, 2015 prettyandstylish 8 Comments

Cao drage moje..:)
Proizvod o kome vam danas pisem je nesto sto sam vam pominjala mnogo puta, najcesce u favoritskim postovima.Zato vec sada mozete da predpostavite koliko je ovaj proizvod voljen.Rec je o Nyx Taupe rumenilu.Ukoliko se jos uvek niste upoznale sa ovim sa ovim proizvodom, vi onda nastavite da citate.:)


Dolazi u plasticnom pakovanju, koje je veoma dobrog kvaliteta i u kome se nalazi 4 grama proizvoda.Kao i svi Nyx proizvodi dermatoloski je ispitan i sto je najbolje od svega nije testiran na zivotinjama.


 Iako ima samo 4 grama, veoma se sporo trosi.Ja ga imam oko 6 meseci, i tek sam malo ogulila vrh..Kao sto sam vam na pocetku rekla nijansa je Pb 11 Taupe, i u pitanju je mat  hladna braon boja.Rumenilo ima srednju pigmentaciju, sto meni licno veoma odgovara, jer ne volim kada su proizvodi ovakvog tipa prepigmentovani.Veoma se slabo trusi, tako da necete nalaziti ostatke proizvoda po celoj kutiji.Tekstura rumenila je veoma fina, kremasta i ukoliko po njemu prodjete prstima, imacete osecaj kao da dodirujete plis.





Pre nego sto sam ga nabavila, non ~ stop sam slusala o ovom proizvodu.Devojke su ga toliko hvalile, i htela sam da isprobam i uverim se da li je zaista toliko dobar. I jeste.:)
Ono sto mi se kod njega  prvo dopada je sto savrseno odgovara i devojkama sa svetlim tenom.Ja ga koristim za konture na dnevnoj bazi, jer nije prepigmentovan i na kozi izgleda dosta prirodno.Najcesci problem koji drugi proizvodi ovog tipa prave nama svetlokozcima je taj da nam koza deluje prljavo.Dok sa ovim zaista nije tako.Takodje mislim da bi i tamnijem tenu itekako odgovaralo.Vrlo lako se blenda, nezno istice prirodne konture lice, i gotovo da necete ni primetiti da imate neki proizvod na sebi.
Druga stvar koja mi se dopada je ta sto je mat, jer ne volim sljokice i simer, pogotove ne preko dana.Ovo rumenilo takodje mozete i koristiti kao senku, odlicno je za pregib kapka.Tako da je ovo 2 u 1 proizvod.


                                                   ~ SASTOJCI~




Zaista ga obozavam, ovo je jedan od najvoljenijih proizvoda u mojoj kolekciji bez koga ne mogu.Ne postoji stvar koju bi mu zamerila, jer je po meni savrseno.Mozete ga nabaviti u Alexandar Cosmetics radnjama, i cena mu je 650 dinara.



To bi bilo sve za danas..:)
                        Da li ste probale ovo rumenilo, i sta vi mislite o njemu?:)

                                                      Do sledeceg posta..:)

                                                            MiMi..:*

8 коментара:

  1. Svi imaju samo pohvale za ovo rumenilo, dopada mi se to sto je mat i nije previse tamna nijansa. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno je odlicno, i potpuno je zasluzilo sve pohvale..☺
      Hvala na komentaru..☺

      Избриши
  2. Nisam ga nikada probala. Sviđa mi se što je mat :)
    http://www.itsmissivana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ukokiko budes u prilici, probaj, sigurno ce ti se dopasti..☺
      Hvala na komentaru..☺

      Избриши
  3. Анониман12. март 2015. 16:30

    Cula sam za Taupe preko blogova, bas se pise o njemu, ne mozes da ga zaobidjes i da hoces :) Imam Nyxovo rumenilo Dusty Rose, divno je, ima sve osobine koje si navela u postu, i kao da se ne trosi (ili je ipak opticka varka?:)) Ne znam da li cu kupiti Taupe, najvise zato sto vrlo, vrlo retko konturisem lice, pa mislim da bi jadan samo camio u mojoj kolekciji :) :/ Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Xexexr..☺Slazem se za Dusty Rose, meni je ono na Wl..☺Nadam se da nije opticka varka..☺Pa ako ne konturises lice, bolje nemoj, taj novac ulozi u nesto drugo sto ces koristiti..☺
      Hvala na komentaru..❤

      Избриши
  4. Želim ga, ali uvijek kad ga hoću naručiti, nema ga u zalihama

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Cula sam da ga povlace iz prodaje, sto se nadam da nije istina..Pogledaj u njihovim radnjama, trebalo bi da ga ima..☺
      Hvala na komentaru..☺

      Избриши