January favorites

понедељак, фебруар 08, 2016 prettyandstylish 10 Comments

Cao drage moje..:)

Kako smo vec zakoracile u februar, u danasnjem postu vam pisem o svojim proslomesecnim favoritima.Ukoliko vas zanima sta sam to volela i rado koristila proslog meseca, nastavite da citate post..:)



Pocecu sa preparativom, i prvo sto zelim da spomenem je Balea tonik za suvu i osetljivu kozu,koji je jako blag, zaista odgovara ovom tipu koze i nimalo je dodatno ne isusuje.Izvlaci i najmanju necistocu iz lica, i zaista sam uzivala koristeci ga.

Naredna stvar namenjena nezi lica je Nivea Baby krema , koju sam nedavno otkrila, i koristim je najvise za lice, mada i za ostale delove tela.Sama krema je jako masna, sto ja volim, jer nahrani moju suvu kozu, a posto je koristim pred spavanje, ujutru je ista zista divna i mekana.Ukoliko imate problema sa suvom kozom lica, isprobajte ovu kremicu.



Na red dolaze proizvodi za kosu i u ovoj grupi imam dva.Prvi je Balea suvi sampon sa aromom vanile, koji me je jako iznenadio svojim kvalitetom i prijatnim mirisom.Upija masnocu cak sta vise efekat vidite i narednog dana, nije previse teskog mirisa, naprotiv, i sto je najbolje ne ostavlje beli trag, koji je nekako nezaobilazan kod sampona jeftinijeg cenovnog ranga.


Naravno, par reci i za voljeno mleko za kosu, kompanije Angel therapy.Najbolji proizvod za kosu koji sam u poslednje vreme probala, tako da sve preporuke.


Od proizvoda za telo najvise sam volela Evelline Body Butter sa makadamiom i vanilom.Jako lepo neguje, pored toga miris je fantazija, tako da moje preporuke.



Sto se dekorative tice, najveci favorit je bila ova Sephorina paletica, koja je savrsena kada hocu da se nasminkam na brzinu, jer u njoj imam bas sve sto mi treba.



Pored paletice pomenula bih i njihovu olovku za oci, koja je jako pigmentovana, postojana, pa ako volite olovke za oci, predlazem vam da pogledate ove.


Kako sam veliki zaljubljenik u kremaste senke, obozavala sam ove Benefit.Jako su kvalitetne, ekstra pigmentovane, potrebna vam je veoma mala kolicina, i trajace vam na kapcima celi dan.




Sto se proizvoda za usne tice, proslog meseca sam najvise volela GR karmin u olovci.Neutralne boje su nesto sto je uglavnom moj svakodnevni izbor, te je ova olovka sa razlogom favorit.Mat je stukture, ali je jako prijatna na usnama, lako se razmazuje i trajace vam par sati.


I to bi bilo sve za ovaj post..:)


Da li imamo zajednickih favorita, i sta mislite o ovim proizvodima, ukoliko ste ih probale?

Do narednog posta..:)
MiMi..:**

10 коментара:

  1. Jako mi je sve lepo, angel mleko već znaš šta mislim o njemu, a za ovu nivea kremu nisam znala kuku kako to da mi se desi :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ti si mi ga otkrila..:) Znajuci koliko volis Nivea proizvode, to mi je jako cudno..;)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  2. Jako si me zainteresovala za Balea suvi sampon, nisam ga vidjala ranije. Imala sam ovaj klasicni "plavi". :D Ali mi nije nista radio i miris mi je jako smetao. :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam slucajno naletela na njega..:) Slazem se za plavi, moje iskustvo sa njim je bilo isto, ali ovaj mi stvarno odgovara..:)
      Hvala ti nakometaru..:)

      Избриши
  3. I ja imam suvu kožu,koji puder koristiš,ja ne mogu da nadjem podlogu koja neće isticati suve delove.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Trenutno koristim Sephorin 10h i LOreal true match, i zaista dva odlicna pudera za suvu kozu, i toplo ti ih preporucujem..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  4. Seforina paletica mi je dvina! Bas mi se dopada nijansaCafe Latte! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti s dopada..:) Meni je omiljena u celoj paleti..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  5. Balea tonik je odličan, Angel therapy planiram da isprobam kad utošim zalihe :)
    Seforina paletica mi je preslatka. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da delimo isto misljenje za tonik..:)Obavezno neces se pokajati..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши