Elf bronzing palette

четвртак, јул 07, 2016 prettyandstylish 6 Comments


Cao drage moje..:)

U svojim prethodnim tekstovima sam vam vec pominjala Elf proizvode, i uglavnom sam vam o njima iznela neko svoje krace misljenje.

Dnas zelim da pisem malo vise o Elf paleti  bronzera, koja je za jako kratko vreme postala moja omiljena,pa ukoliko zelite da saznate nesto vise o istom , nastavite da citate post..:)


Inace, brend nudi dve paletice, od kojih jedna sadrzi nijanse prilagodjene devojkama svetlijeg tena, dok je ona druga za sve one sa tamnijim.
Razlika koju sam ja uvidela je ta sto ove nijanse sadrze vrlo malo narandzastih podtonova, te su iste idealne i za konturisanje.Pored toga, potpuno su mat, bez ikakvih sljokica i sedefa.


Samo pakovanje je vrlo jednostavno, mat crno, ali stvar koja me jako nervira, je ta sto na  istom ostaju  otisci prstiju, i nemoguce ih je potpuno ukloniti.Ja ne volim da mi pakovanja sminke izgledaju prljavo i neuredno, tako da me ovo bas izludjuje, pa  ukoliko znate neki dobar nacin da ih se resim, pisite mi u komentarima.



Pored bele nijanse, koja je i prva u paleti, i po meni jako neupotrebljiva, sve ostale su i vise nego neophodne i jako korisne.Srednje su pigmentovane, pa su sanse da ce te preterati vrlo malo.Intezitet proizvoda mozete pojacati ukoliko je to neophodne, jer se lako nadogradjuje.Vrlo lako se blendaju, i postojani su na licu tokom celog dana.


Zbog male kolicine narandzastih podtonova, cak ni na svetloj kozi, ovi bronzeri nece izgledati vestacki i prljavo.Posto sam trenutno dosta pocrnela, dopada mi se i kako izgledaju i na tamnijoj kozi, jer licu zaista daju lep i prirodan izgled.

Ova paleta bronzera je po meni jako dobrog kvaliteta, i zaista po veoma maloj ceni, od svega par dolara, dobijate odlican proizvod.Nazalost, proizvode ovog brenda je nemoguce kupiti u Srbiji, no ukoliko ih narucujete, moj savet vam je da to uradite preko iHerb sajta.


I to bi bilo sve za ovaj post...:)


Da li ste probale ovu paletu bronzera, ili neki drugi proizvod ovog brenda?

Koji je vas trenutni favorit  kada su bronzeri u pitanju?

Do narednog posta..:)
MiMi..:**


6 коментара:

  1. Odlucila si se za prelepe boje :)

    missymj.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Nijanse su bas lepe, odlicno izgleda. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Elf proizvode još uvijek nisam isprobala, ali između ostalih proizvoda koji su mi na WL je i ovaj.. Ne da mi se čekati da dođe poštom, pa uvijek u drogeriji kupim bronzer ili slični proizvod koji mi posluži u svrhe konturiranja :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa jeste malo nezgodno kada moras da cekas da ti stignu proizvodi postom, jer nikada nisi siguran da li ce do tebe doci u jednom komadu, ali sreca pa se i u drogerijama mogu naci odlicne zamene..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши