July Favourites 2016

недеља, јул 31, 2016 prettyandstylish 10 Comments

Cao drage moje..:)


Posle krace pauze, konacno vam kuckam novi post, i naravno kako je  ovaj mesec na izmaku, sa vama danas delim favorite itog..:)
Iskreno, ni ovog meseca nemam previse favorita, no potrudila sam se da izdvojim par proizvoda koji su mi bili odlicni.


Krecem prvo sa preparativom, i moj najveci favorit iz ove grupe je  Re~ Gen Oil  .Nesto vise o njemu u postovima koji slede, no za sada zelim da vam kazem da je zaista opravdalo sve one dobre glasine koje o njemu kruze.Odlicno je za sve osobe koje imaju problem sa suvom kozom i oziljcima, i zaista jedva cekam da vam kazm nesto vise o ovom sjajnom proizvodu.

Zatim zelim da pomenem i  Nivea Cellular okoloocnu kremu .Iako nije prilagodjena mojim godinama, razlog zasto koristim ovu kremu, je taj sto mi dosta pomaze u borbi protiv tamnih krugova i podocnjaka.Nema u sebi pokrivnu moc, ali kao da ih blago prekrije, i ucini manje vidljivim.


Zatim je tu sprej za noge Tru Legs, o kome mozete vise citati u ovom postu, i saznati zasto toliko volim ovaj proizvod.


Prelazim na dekorativu, i prva proizvod koji me je odusevio, jeste Elf rumenilo.Ja nisam osoba koja voli rumenila, i retko kada cu ih kupiti, ali ova prljavo roze nijansa me je bas privukla,  svakodnevno je koristim.VEoma lepo izgleda na kozi, puteraste je struktute, ima blagi sedef u sebi, i jako se lepo blenda.



Kada su proizvodi za oci u pitanju, najvise volim da u ovo doba godine koristim senke, a trenutno mi je omiljena ova iz  Benefita.Jako se lepo razmazuje, na kapcima izgleda predivno, a moze biti i dobra baza za neke praskaste senke.


Takodje, vestacke trepavice su moja opsesija u posledje vreme, i ovo pakovanje sam bezveze narucila, bez bilo kakvih ocekivanja, no zaista su se odicno pokazale.Izgledaju dosta prirodno, jako su prijatne za nosenje, i mogu se koristiti vise puta.


I sto se tice proizvoda a usne, dosta sam se drzala jednostavnosti ovog meseca.Nega pre svega, pa mi je Sephora labelo, bilo uvek pri ruci.Dosta je masno, i jako lepo neguje, i pritom nije lepljivo ili pak tesko na usnama.



Kako volim da naglasim oci, ostatak makeup je dosta jednostavan, te za usne sam ovog meseca birala Gosh sjaj, koji nije lepljiv ili previse svetlucav.Da usnama blagu rozikastu boju, a pored toga jako je jednostavan za apliciranje, zahvaljujuci divnoj cetkici.


I to bi bilo sve za ovaj post..:)

Da li ste koristile neke od ovih proizvoda, i imamao li zajednockih favorita?

Do narednog posta..:)

MiMi..:****

10 коментара:

  1. Nisam probala ništa a najviše mi se dopada Gosh hehe i drago mi je da se tebi dopada <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. NIsam nikada volela sjajeve, ali ti si me navukla jer mi u svaki paketic ubacis poneki, i hvala ti zbog toga..:):*********

      Избриши
  2. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  3. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  4. Koliko super stvarcica! Ja obozavam sjajeve i karmine i ovaj roze sjaj sa poslednje fotke mi je prelep!

    www.bymajamladenovic.com

    ОдговориИзбриши