STYLEWE

петак, октобар 28, 2016 prettyandstylish 16 Comments


Cao drage moje..:)


U danasnjem postu zelim da vam predstavim jos jedan sajt,  pod nazivom STYLEWE, koji nudi veliki izbor garderobe nezavisnih dizajnera, i koja se izdvaja po svom visokom kvalitetu.
Ukoliko ste ljubitelj neobicnih krojeva, i jedinstvenih modnih komada, koji nisu svakodnevnica, i koji su  veoma upecatljivi, onda je ovaj sajt pravi izbor za vas.




Sajt je jako raznolik, i na njemu mozete naci apsolutno sve, od haljina, preko bluza i dzempera pa sve do akcesoara. Za razliku od slicnih sajtova, na ovome jasno mozete videti da je kvalitet robe dosta bolji, i ako su cene pojedinih komada nesto vise, smatram da vredi investirati, pogotovo ukoliko volite da imate nesto jedinstveno.

Sa ovom sajta zelim da vam izdvojim par komada odece, kao i akcesoara koji je meni licno zapao za oko, ali svakako i vama predlazem da pogledate, jer sam sigurna da svako moze naci ono sto mu se dopada.

Pocecu sa haljinama , kojih ima jako puno, i koje su zaista predivne, a kako iste najvise volim da kupujem i nosim, jasno vam je zasto ih stavljam na prvo mesto. Svaka je posebna na svoj nacin, i bukvalno su me ostavile bez daha.









Takodje, na ovom sajtu mozete pronaci i veliki broj donjih delova odece, bilo da ste ljubitelj suknji ili pantalona.








Kao sto sam i gore pomenula, na ovom sajtu mozete pronaci i veliki izbor torbi, novcanika, ranceva, kao i drugih akcesoara poput marama i novcanika.






I to bi bilo sve sto bih ja izdvojila kao neki svoj licni izbor. Ne zaboravite da zapratite i njihovu facebook stranicu, kako bi ste uvek bile u toku sa aktuelnim desavanjima na sajtu, kao i popustima.

Takodje blizi nam se Black Friday i Cyber Monday, te je u skladu sa tim ovaj sajt vec sada pripremio gomilu snizenja, a kompletnu ponudu snizenih komada mozete pronaci OVDE.

Kako vam se cini ovaj sajt? Da li ste kupovale sa istog i kakva su vasa iskustva?

Do narednog posta..:) MiMi..:)

16 коментара:

  1. iskreno, sad prvi put cujem za ovaj sajt, ali zaista su im prelepe stvari, haljine posebno.Super post.:)

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam vec narucivala sa ovog saja, i zaista su jako profesionalni, i roba im je fenomenana.

    ОдговориИзбриши
  3. I love this site .. :) definitely have the best of things, and they are very cheap.

    ОдговориИзбриши
  4. Prvi put cujem za ovaj sajt, verovatno zato sto se malo prica o njemu, ali stvari mi se cine jako lepim i slazem se sa tobom da deluju kvalitetno.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, nije bas medju popularnijim, steta jer je zaista sjajan, i nadam se da ce se to popraviti u buducnosti..:)Drago mi je da delis moje misljenje..:)

      Избриши
  5. Ova zelena haljina i torba su mi definitivno favoriti.

    ОдговориИзбриши
  6. kako da porucim nesto sa ovog sajta?hvala na pomoci

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ono sto moras da uradis je da se registrujes na njihovm sajtu, napravis profil i sve te dosadne stvari, odaberes sebi sta yelis da narucis, i nakon toga odaberes metodu placanja koja je na sajtu inace dostupna.

      Избриши