Rosegal new in

петак, јун 23, 2017 prettyandstylish 2 Comments




Cao drage moje..:)

U danasnjem postu zelim da vam pokazem stvari koje su mi stigle sa sajta Rosegal.
Narucila sam dva komada garderobe, kojima sam odusevljena, pritom stigli su mi jako brzo, i nisam imala problema sa carinom.


U nastavku pogledajte sta sam sve to kupila, a ako  zelite da pogledate ponudu na ovom sajtu, mozete to uciniti klikom na link u zagradi. ( red wine dress).


Prva stvar koju cu vam predstaviti su ove pantalone, koje su mi favorit u ovom paketu, jer pored toga sto su idealne i za ove toplije dane, zbog samog materijala koji je jako leprsav i prijatan, jako lepo stoje. Vertikalne pruge vizuelno izduze figuru, a kako su pantalone dublje, dodatno vam istaknu struk, i ucine da izgledate vislje.
Njihova cena na sajtu je 12 dolara , i mozete ih kupiti ovde.



Striped Self Tie Palazzo Pants with Pockets - WHITE/BLACK S

I poslednja stvar je ova teksas suknja sa etno printom, i definitisvno basic komad garderobe, jer je mozete kombinovati na razne nacine, idealna je za svaki dan i jako je udobna. Istu mozete naci ovde.



I to bi bilo sve za ovaj post..:)

Da li ste kupovale na ovom sajtu, i kakva su vam iskustva?

Do narednog posta..:)
Mimi..:)

2 коментара: