Neutrogena Visibly clear daily scrub

четвртак, октобар 09, 2014 prettyandstylish 2 Comments




Cao svima..;)
Danasnji post posvecujem jednom od svojih septembarskih favorita, i rec je Neutrogena skrabu za lice.Ako vas zanima nesto vise o ovom proizvodu predlazem vam da tekst procitate do kraja.;)



 


Reci proizvodjaca

Svakodnevna piling kupka za efikasno otklanjanje mitisera.Sprecava njihovo nastajanje.Mikro granule otklanjaju mrtve celije koze, dubinski ciste pore i sprecavaju pojavu mitisera.Dolazi u tubi sa jakim plasticnim poklopce i u sebi sadrzi 150ml proizvoda.Skrab je dermatoloski testiran.






Izgled


Skrab je kremaste  strukture sa primesama sitnih narandzastih cestica.





Upustvo za upotrebu:

Svakodnevno naneti na mokro lice, nezno umasirati, narocito u podrucjima na kojima ima mitisera.Isprati mlakom vodom.Izbegavati predeo  oko ociju.







Moji utisci

Slobodno mogu reci da su mi Neutrogena proizvodi, medju omiljenijim kada je nega lica u pitanju.Dosta sam ih isprobala, i zaista sam uvek maksimalno bila zadovoljna rezultatom.Sto se samog skraba tice bez lazne skromnosti mogu reci da je odlican, i da je njegovo koriscenje prijalo mom licu.Zasluzeno hvaljen proizvod.Dopada mi se sto je skrab sitan, i nimalo agresivan te je samim tim pogodan i za osobe sa osetljivom kozom.Ako ste u potrazi za skrabom koji ce odgovarati vasoj problematicnoj kozi, onda je ovo svakako proizvod za vas. Nakon upotrebe, koza nije isusena kao kod vecine slicnih proizvoda, vec je na dodir veoma meka i barsunasta.Veoma lepo ispolira lice, i to je ono sto mi se stvarno mnogo svidja kod njega.

Na pakovanju ovog skraba je naznaceno da jednom upotrebom uklanja sve mitisere, i to je cinjenica sa kojom se nebih u potpunosti slozila.Dosta ih izbledi i ucini manje vidljivim, ali ih ne ukloni  jednom upotrebom.Ja nemam mnogo mitisera, ali svakako ono malo sto ih je bilo ukloni nakon desetak upotrebe.
Iako proizvodjac navodi da je proizvod koji se svakodnevno koristi, ja to nepraktikujem, jer smatram da skrab nije nesto sto treba svakodnevno da se koristi.Mislim da je tri puta nedeljno sasvim dovoljno.

Jos jednu stvar koju bi mu zamerila, jeste miris, koji je veoma jak i meni nimalo prijatan.Na kozi se ne zadrzava dugo, pa ako i vi kao i ja niste zadovoljni mirisom, onda nemate razloga za brigu.Jedino to zameram Neutrogena proizvodima.Ostalo sve je odlicno.Svakako po ceni od 700 dinara vredi isprobati ovaj skrab.




I to je sve sto se tice ovog proizvoda.Nadam se da sam vam ovim tekstom pomogla da se odlucite, da li da kupite ovaj proizvod ili ne.

Da li ste imali iskustva sa ovim proizvodom, i kakoav je utisak na vas ostavio.?
Do narednog posta..:)
Mimi..:)


































Moji utisci


2 коментара:

  1. Meni je on isti kao i svi pilinzi za tu svrhu, cim prestanem da ih koristim mitiseri se vrate,...Jos uvek nisam nasla neki proizvod da resim problem sa mitiserima a da nije trenutno..

    ОдговориИзбриши
  2. Sto se toga tice, potpuno se slazem sa tobom.Mana svih tih slicnih proizvoda je sto privremeno rese problem..Hvala na komentaru.:-)

    ОдговориИзбриши