Vichy Normaderm krema za lice

понедељак, новембар 17, 2014 prettyandstylish 0 Comments

Cao svima..:-)Ovu nedelju zapocinjem pisanjem posta o jednom fenomenalnom proizvodu, u kome zaista uzivam, a rec je o Vichy Normaderm kremi.Ukoliko vas zanima nesto vise o njoj , nastavite da citate..:)





Krema dolazi u pakovanju od jake plastike sa zelenim poklopcem, i prakticnom pumpicom za nanosenje.To me je posebno obradovalo jer su mi proizvodi sa pumpicom laksi za upotrebu, i uz to  veoma higijenski.Bele je boje, srednje gustine i veoma je  hidratantna.Ova krema je posebno namenjena osobama sa nepravilnostima  na kozi poput mitisera, akni, bubuljica, crvenila i neujednacenosti tena.Premda imam normalnu kozu, zimi je cesto prati suvoca pojedinih delova, blago crvenilo, i po koji mitiser koji mene strasno nervira.Od svog dermatologa sam dobila preporuku za ovu kremu, i odlucila sam da je isprobam.




Veoma osvezavajuci miris kreme, kao i solidna hidratacija, bili su moji prvi utisci o ovom proizvodu.Da bi ste videli neke vece rezultate, potrebno je malo vremena, ali svakako radi ono sto obecava.Smirila mi je crvenilo, i skoro da ga vise i nema, a suvlji delovi lica su sada proslost.Znam, mozda ce ovo zvucati kao najava za reklame, ali zaista je tako.Mitisere dosta proredi i izbledi, ali ih  neukloni  potpuno.No, to joj nikako nezameram, jer retko koji proizvod moze potpuno da ih eliminise.Bubuljice ce vam lagano osusiti, ali ne do te mere kao sto rade pojedini proizvodi.


Krema takodje matira lice, pa ukoliko imate problem sa masnom kozom mislim da ce vam odgovarati.Meni kozu ucini veoma glatkom i svilenkadtom, pa je cesto i koristim umesto prajmera pri sminkanju.Potrebno vam je dve pumpice proizvoda da bi ste namazali celo lice.


Sve u svemu jako sam zadovoljna ovom kremom, i sigurno cu je ponovo kupiti.Ovu kremu kao i sve ostale proizvode iz Normaderm kolekcije mozete naci u vecini apoteka.Cena ove kreme 2100 dinara.Mozda jeste malo skuplja, ali vredi.



I  to bi bilo sve za danas.:-)
Da li ste probale ovu kremu, i kakvi su vasi utisci o njoj.?:-)
Do narednog kuckanja..:-)
MiMi..:-)


0 коментара: