Avon Super Extend Liner

субота, новембар 15, 2014 prettyandstylish 4 Comments

Cao svima..:)

Ajlajner je nesto sto definitivno stavi poseban pecat kada je sminka ociju u pitanju.Mogu reci da sam od skoro usavrsila svoju vestinu nanosenja ajlajnera( koja je nekada izgledala kao da se neko igrao sa mojim ocima), i zaista sam se namucila, ali vredelo je.Ajlajnere obozavam da kupujem i isprobavam.Probala sam ih dosta,ali uvek me iznova vuce da isprobam neke nove.Isti slucaj je i sa ajlajnerom o kome vam danas pisem, a rec je Avon extend super lineru..:-)







Ajlajner dolazi u obliku flomastera, zasiljenim nesavitljivim vrhom.Priznajem da me je to u samom startu malo razocaralo, jer mrzim ajlajnere koji mi bukvalno vuku kozu oka.Prijatno sam se iznenadila kada sam pri samom aplikovanju primetila da to zapravo i nije tako.Vrh je dovoljno ostar da njime mozete lako iscrtati liniju kakvu zelite.


Da bi ste dobili jaku crnu liniju potrebno je da predjete bar dva puta, i to nazalost zameram  ovom proizvodu.Cak ni sa  vise slojeva ne mozete dobiti jaku crnu liniju.Proizvod je previse tecan, a linija koja ostaje je na par mesta providna.Ja licno volim da linija ajlajnera bude intezivno crna .Samom proizvodu treba par minuta da se lepo osusi, pa ukoliko nesacekate, sigurno ce vam se preslikati na gornji ugao kapka, sto vam garantuje potpuni izgled rakuna..:).Sto se postojanosti tice , mogu reci da sam zadovoljna.Meni se boja zadrzi na ocima oko 7 sati..Nisam sigurna kako bi se ponasao na ocima osoba sa masnijim kapcima, kao i u nekim drugim uslovima poput toplote, vlage i slicno.





Ovaj proizvod bih uporedila sa essence i <3 Punk lajnerom, jer o njemu imam isto misljenje kao i o ovom.
Moji krajni utisci i nisu bas pozitivni.Svidja mi se sto je napravljen kao flomaster, vrh je jako precizan i tanak, postojan je, ali sve ostalo me je razocaralo.Mislim da po ceni od 400 dinara, mozete naci daleko bolji proizvod.

* u prvom redu je 1 sloj, a u drugom tri.*


Da li ste probale ovaj ajlajner.?Kakvi su vasi utisci o njemu.?

Do sledeceg posta..:-)
MiMi..:-) 

4 коментара:

  1. A bas sam planirala da ga kupim,medjutim nista od toga ako vec tako stoje stvari:( Ne volim one ultrapigmentovane ali ne volim ni ovakve nikakve:) Hvala za info i ustedjen novac:) Kristina

    ОдговориИзбриши
  2. Meni se ovaj nikako ne sviđa.. čak usudim se reći da je grozan jer ukolko želim da ponovim liniju on mi briše onu prethodnu i na kraju ne dobijem ništa.. Uzalud bačen novac, nažalost..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se sa tobom..Uzalud bacen novac za proizvod koji zahteva pola sata nanosenja i nerviranja..
      Hvala na komentaru..:-)

      Избриши