TAG: Top 5 kozmetickih proizvoda bez kojih ne mogu

уторак, новембар 11, 2014 prettyandstylish 4 Comments

Vec danima blogosverom kruzi jedan tag u kome trebate da se opredelite za top 5 kozmetickih proizvoda bez kojih ne mozete.Premda sam pre nepunih mesec dana napisala ovakvu vrstu posta i tu ste mogli da procitate koji su to moji omiljeni i neophodni kozmeticki proizvodi, resila sam da ispostujem dragu Anu sa bloga Anin Avon kutak, koja me je tagovala .Uglavno su to proizvodi o kojima ste mogli da citate u mojim postovima, pa vam necu puno pricati o njima, jer sve vec znate.Pa da pocnemo..:)





~1~Batiste suvi sampon

Mislim da je svaka rec o njemu suvisna.Jednostavno toliko puta me je spasio, i ne znam sta bih bez njega.Definitivno jedan od dozivotnih favorita.



~2~ Garnier dvofazno sredstvo za uklanjanje sminke sa ociju

 Nedavno sam ga otkrila, ali jedan od zaista boljih proizvoda ovakvog tipa.Pominjala sam ga par puta u mojim postovima, i vec znate ukoliko pratite moj blog koliko ga volim.Ovih dana planiram da napisem post posvecen samo njemu.


~3~ Eucerin mleko za telo sa 10% Ureom

Moja koza zimi ume da bude dosta suva, tako da mi ovaj proizvod narocito u ovo doba godine odgovara.Naravno koristim ga i tokom godine, i apsolutno ga obozavam.Ukoliko zelite da procitate nesto vise o njemu mozete to uraditi ovde.

 

~4~ Bioten gel za umivanje sa ekstraktom dunje

Koristila sam par Biotenovih gelova.Ovaj mi je omiljeni, i namenjen je normalnoj kozi.Odlicno osvezi kozu, prelepo mirise, i mozete ga nabaviti po veoma pristupacnoj ceni.Zaista za taj novac nikako necete naci bolji proizvod.

~5~ Bioten krema za lice sa ekstraktom pamuka

Ova krema je namenjena osetljivoj kozi, ali meni sa normalnom kozom odgovara.Veoma je hidratantna, nimalo masna i lepljiva.Koza vam je nakon nje  meka bas kao i sam pamuk.Moje preporuke za ovu kremicu.


I to bi bilo sve.:)
Hvala Ani jos jednom sto me je tagovala.:*
Ja tagujem sve devojke koje nisu napisale ovakvu vrstu posta.Jedva cekam da citam o vasim  omiljenim proizvodima.:)
Do sledeceg posta.:)
MiMi..:)

4 коментара:

  1. Batiste šampone za suho pranje nisam isprobala,ali jesam Girlz Only koji su mi fantastični i baš što kažeš,doživotni favorit! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam probala taj super mi je bio, ali se ja uvek vracam ovom jer sam navikla na njega..:-) Hvala na komentaru..:-)

      Избриши
  2. Batiste je i meni apsolutni favorit, pravi spasilac :D

    ОдговориИзбриши