NYX Full Coverage Concealer

четвртак, новембар 13, 2014 prettyandstylish 6 Comments

Obozavam korektore, i uzivam isprobavajuci ih.Priznajem da kada bih  morala da biram izmedju pudera i korektora, definitivno bi korektor bio moj izbor broj jedan.Isprobala sam ih mnogo, i vrlo dobro znam da napravim razliku izmedju boljeg i losijeg.Na nasem trzistu mozete naci korektore u svim oblicima, od onih tecnih pa preko onih koji su u cvrscem stanju.

 U poslednje vreme koristim Nyx full  coverage korektor, i o njemu vam danas pisem svoje utiske..:-)



Korektor dolazi u maloj plasticnoj kutici, koja u sebi sadrzi 10 ml proizvoda.Takav nacin pakovanja korektora je nesto sto posebno volim, jer uspem uvek da proizvod iskoristim do  kraja, za razliku od korektora sa aplikatorima, gde uvek bacim dosta proizvoda.Moja nijansa je u broju 01 Porcelain, najsvetlija nijansa sa plavim podtonom.Inace pored nje mozete naci i jos 11 nijansi, medju kojima su i tri nijanse korektora u boji.


Posto korektor dolazi u pakovanju bez aplikatora , ja ga uvek nanosim cetkicom, a utapkavam prstima, ili beauty blenderom.



Koristim ga za prekrivanje podocnjaka i sitnijih nepravilnosti.Ima odlicnu prekrivnu moc, i ne uvlaci se u sitne linije oko oka.Mislim da bi odgovarao svima, cak i osobama sa suvljom kozom, jer je  nimalo ne isuje.Takodje stvar koju zelim da pohvalim je i postojanost.Mali sloj  korektora, koji blago fiksirate, stojace vam ceo dan.

SASTAV:


IZGLED:

 

 
Moje misljenje je da je ovo jedan od boljih drogerijskih korektora, i svakako ga preporucujem.Po ceni od 582 dinara, dobijate odlican proizvod koji ce vam dugo trajati.
Proizvod mozete kupiti u svim Alexandar kozmetisc radnjama, ili preko njihovog sajta.


Nadam se da vam se dopao post.:-)

Da li ste probale ovaj korektor, i kakvi su vasi utisci o njemu..?Koji je vas omiljeni korektor.?Do sledeceg kuckanja..:-)
Mimi..:-) 

6 коментара:

  1. Nisam isprobala ovaj korektor,ali kako planiram veću kupovinu Nyx proizvoda možda i njega ubacim na WL. Inače koristim Artdeco kamuflažu koja mi je odlična!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Preporucujem ti ovaj svakako..:-) I meni je taj Artdeco korektor bio odlican..:-) Hvala na komentaru..:-)

      Избриши
  2. dali ste isprobali neke NYX senke? kakve su?
    evo link mojg bloga http://mymakeupbagm.blogspot.com/ visit me :P

    ОдговориИзбриши
  3. Svi Nyx proizvodi me privlace, a nikako da ih probam :( stvarno djeluje kao dobar korektor, a svidjaju mi se i one njihove Jumbo olovke :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako budes bila u prilici, obavezno probaj, jer dosta njihovih proizvoda je dobro..:-) I meni se one dopadaju, ali nikako da ih probam..:(

      Избриши