Planet Spa SIlki Body Souffle

недеља, новембар 09, 2014 prettyandstylish 0 Comments

Cao drage moje..:)

U danasnjem postu delim sa vama utiske o jednom proizvodu koji me je malo razocarao, a rec je o Planet spa body souffle iz Avona.Ukoliko vas zanimaju detaljniji utisci o ovom proizvodu, procitajte tekst do kraja.:)




Sufle dolazi u plasticnoj zlatnoj kutiji koja u sebi sadrzi 200 ml proizvoda.Kao dva glavna sastojka navode se African shea butter & chocolate truffle.Tekstura samog proizvoda je veoma penasta, i tokom upotrebe imate osecaj kao da vam se prsti nalaze u cokoladnoj peni.


SASTAV:





IZGLED:





MOJI UTISCI:

Sufle od cokolade je nesto na sta sam veoma slaba, pre svega jer sam najveci fan cokolade..:D Kada sam ovaj proizvod videla u katalogu, bila sam sigurna da ga zelim za sebe.Mirisna stranica me je dodatno u to ubedila.Kada sam posle nekog vremena drzala ovaj proizvod u ruci, mislila sam da ne mogu biti srecnija.Prvi utisak nakon sto sam pomirisala proizvod, me je umalo naterao da ga probam.Sigurno to ne bih uradila, ali stvarno mi je prelepo mirisao.Moj utisak o ovom proizvodu postao je negativan onog trenutka kada sam ga nanela na kozu, jer je to mirisalo na sve,  samo ne na cokoladni sufle.Razocarenje, pogotovo jer je meni miris najvazniji..:(  Tekstura proizvoda je predivna.Koza ga brzo upija, i pritom je veoma hidratantan.Ali taj miris koji je po meni cista hemija, sa blagom aromom cokolade me je definitivno odbio.I kada ga isperete par puta vodom, i dalje ga mozete osetiti na kozi, samo sto je tada za nijansu prijatniji.


Stvarno mi je zao sto sam se na kraju razocarala, jer sam imala velika ocekivanja od ovog proizvoda.
Definitivno nije nesto sto zelim da vam preporucim.Naravno, ukoliko vama miris nije presudan kao meni, svakako mozete da probate ovaj proizvod, jer radi svoj posao sto se hidratacije tice.Cena ovog suflea je oko sesto dinara, zavisno od kampanje.

I to bi bilo sve za danas.:)
Nadam se da vam se dopao ovaj post.:)

p.s. Izvinjavam se na malo losijem kvalitetu slika, ali stvar je tehnicke prirode.:(

Da li ste probale ovaj proizvod, i kakvi su vasi utisci.?
Ocekujem vase komentare, i svaki je dobrodosao..:)
Do narednog kuckanja..:D
MiMi..:)




0 коментара: