Testiranje proizvoda: Prirodni sapuni

петак, новембар 07, 2014 prettyandstylish 0 Comments

Cao svima..:)
Danasnji post posvecujem sapunima koje sam dobila sa sajta  ,,Ivanini sapuni", i zelim da sa vama podelim svoje utiske o ovim proizvodima.Ukoliko zelite da saznate nesto vise o njima kao i kako mozete da ih nabavite nastavite da citate tekst..:)










Pre nego sto kazem nesto vise o tome kako sam ja zadovoljna ovim proizvodima, red je da vas malo bolje upoznam sa njihovom izradom i sastavom, kao i samim proizvodjacem.

 O PROIZVODJACU I PROIZVODIMA


"Ivanini sapuni" je mala sapundžijska radnja koja se bavi ručnom izradom prirodnih proizvoda za negu tela. Svi njihovi  proizvodi su izrađeni od 100% prirodnih sastojaka i ispunjavaju uslove o zdravstenoj ispavnosti predmeta opšte upotrebe. Specijalizovani su  za ručnu izradu luksuznih biljnih sapuna.

Za izradu ovih sapuna korisceni su iskljucivo prirodni saastojci.Proizvodjac navodi i to da ovi sapuni vremenom vracaju kozi prirodnu funkciju, i obezbedjuju joj prirodno zdrav izgled.Mirisne note sapuna dobijaju se iskljucivo od etericnog ulja i suvog bilja koje na  kozu deluju kao blag piling i pomazu joj  u njenoj regeneraciji.

Sami sapuni napravljeni su od prirodnih sastojaka tj bilja poput nane, kamilice, cimeta, nevena i  prilagodjeni su razlicitim tipovima koze.
Kompletnu ponudu svih sapuna mozete pogledati ovde ili na njihovoj fejsbuk stranici ovde .

MOJI UTISCI

Ja sam na testiranje dobila tri vrste sapuna: od nevena, kamilice i divlje nane.Prvi vizuelni utisak o njima je bio i vise nego pozitivan, sobzirom da su preslatkog oblika, i na trenutak mi je bilo zao da ih otvorim kako ih ne bi unistila.Miris sapuna je stvarno prijatan, veoma lagan i vec to vam govori da se radi o prirodnom proizvodu.

SAPUN OD NEVENA 

Sastav ovog sapuna je neven, kombinacija biljnih ulja i kausticna soda.Svi znamo da je neven sastojak koji se veoma cesto koristi u prirodnoj kozmetici upravo zbog toga sto je prepoznatljiv po smirivanju upalnih procesa, kao i saniranju rana i opekotina.






SAPUN OD NANE

Sastav ovog sapuna cine susena nana, etericno ulje mente, kombinacija biljnih ulja i kausticna soda.
Ovaj sapun je posebno pogodan za sve osobe  sa masnijom kozom, kao i za sve one devojke cija je koza sklona prosirenim porama, aknama i bubuljicama.





SAPUN OD KAMILICE

Sastav cini suseni cvet kamilice, kombinacija biljnih ulja i kausticna soda.Zbog svog antiseptickog i antibakterijskog dejstva, sapun od kamilice ce posebno odgovarati osobama sa osetljivom kozom.





Kada pomislim na sapune, obicno moj prvi komentar na njih je da isusuju kozu.Naime sa ovima nije bilo tako.Veoma su blagi i zaista nakon upotrebe imate osecaj da vam je koza potpuno cista, a pritom nimalo isusena.Iskreno mislim da nasoj kozi najvise prijaju ovakvi proizvodi, i stvarno je tuzno sto u ostalim neprirodnim proizvodima trazimo nesto sto oni sigurno ne mogu da nam pruze.
Ja ove sapune uglavnom koristim u svakodnevnoj nezi lica, ali svakako ih mozete i koristiti za negu tela.
Posto moja inace normalna koza, ume ponekad da me negativno iznenadi, ovi sapuni su mi definitivno pomogli da taj problem resim.Vec nakon prve upotrebe mozete videti da je crvenilo lica ili bubuljica smanjeno, a redovnom upotrebom ce i potpuno nestati.Jedina zamerka je  to sto se malo vise truse prilikom koriscenja, ali smatram to nebitnim sobzirom da je rec o potpuno prirodnom proizvodu.
Svako odlicni proizvodi koje itekako treba probati.

I to bi bilo sve za danas.Nadam se da vam se dopao post i da ce te baciti pogled na ove sapune.:)

Da li ste ih probali i kakvi su vasi utisci.?

Do sledeceg posta..:D
MiMi..:*

pr uzorci*

Bezobzira sto su mi proizvodi poslati od strane proizvodjaca to svakako nije uticalo na moje misljenje o njma.







0 коментара: