Balea dnevni fluid za lice

среда, фебруар 25, 2015 prettyandstylish 8 Comments

Cao drage moje..:)

Pre par meseci sam na jednom blogu otkrila proizvod o kome vam danas pisem, i prilicno me je zainteresovao, obzirom da nesto tako u svojoj svakodnevnoj nezi lica nisam koristila.Rec je o Balea jutarnjem fluidu za lice sa mirisom maline.Nesto vise o njemu saznacete ukoliko procitate tekst do kraja.:)







Fluid dolazi u plasticnoj bocici sa prakticnom pumpicom i u sebi sadrzi 50 ml proizvoda.Tekstura ovog proizvoda je dosta gusta ( gelasta), i pomalo lepljiva, ali se taj osecaj ne zadrzava, posto  koza brzo upije.Miris je bozanstven.Osvezavajuca aroma maline je nesto sto me je najvise privuklo ovom proizvodu.

Inace iz Dm~a  porucuju da je ovaj fluid  namenjen svim tipovima koze, i koristi se dva puta dnevno na prethodno  ocisceno lice.Fluid u sebi sadrzi vitamin E, provitamin B5, i pantenol.Takodje ovaj proizvod moze posluziti i kao baza za sminku.Dermatoloski je testiran.


Sto se tice mojih utisaka o ovom proizvodu, mogu reci da su pozitivni.Ujutru mi fino osvezi kozu, i odlicno pripremi lice za sminku.Tako da cu se sloziti sa recima proizvodjaca, bar kada je taj detalj u pitanju.Hocu samo da dodam da ovaj proizvod ne moze zameniti vasu dnevnu kremu, iz razloga sto nije dovoljno hidratantan, i ako preko njega nanosite sminku, a kao podlogu niste imali kremu, puder ce vam pucati i ljustiti se.
Ovo nije nesto sto vam je neophodno, ali mislim da nasoj kozi definitivno prijaju dodatni vitaminski kokteli
Kao sto sam vec na pocetku rekla dosta je gust, ali se veoma lako razmazuje.Pola pumpice vam je dovoljno za celo lice. Na mojoj kozi nije izazvao nikakvih negativnih reakcija.

                                      ~ Sastav~



Verujem da ce odgovarati svim tipovima koze, iz razloga sto ipak ispod njega ide vasa svakodnevna krema.
Svakako jedan od dobrih Baleinih proizvoda, i preporucujem vam da ga isprobate.Cena ovog fluida je 300 dinara.



                                                Da li ste isprobale ovaj proizvod? Sta vi mislite o njemu?
                                                               Do sledeceg posta..:)
                                                                      Mimi..:*

   

8 коментара:

  1. Dopada mi se to sto je pristupacan i sluzi kao baza za sminku, posto obicno baze imaju visu cenu. Miris je sigurno bozanstven kao i kod vecine Baleinih proizvoda :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, baze su skuplje, a kolicina im je dosta manja..☺ Jeste, mada predivan miris je prepoznatljiv za Baleine proizvode, kao sto si i ti rekla..☺
      Hvala na komentaru..☺

      Избриши
  2. Nisam ga probala, bas mi deluje primamljivo, moracu da ga isprobam. :)
    http://beautybyketi.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Plasi me ovaj pantenol,kad sam ga nonStop koristila,koza mi je postala imuna na njega,i izlazile su mi bubuljice... tako da cu ga samo zbog njega zaobici!! A sve mi se svidja!! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bas mi je zao zbog tvog negativnog iskustva sa pantenolom..☺Mozda u buducnosti naprave neki bez pantenola, pa da mozes da isprobas..☺
      Hvala na komentaru..☺

      Избриши
  4. Odlično izgleda, sad si me baš namamila sa ovom pričom o mirisu maline i svim tim vitaminima. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Miris je veoma intenzivan i prijatan, tako da probaj pa ces videti..☺
      Hvala na komentaru..☺

      Избриши