Avon Glow bronzing pearls~ Warm

понедељак, фебруар 23, 2015 prettyandstylish 2 Comments

Cao drage moje..:)

Post za proizvod o kome vam danas pisem najavila sam na svom fejsbuk  profilu pre par meseci, i potpuno zaboravila na njega.Sasvim slucajno sam naletela na sliku ovog proizvoda, i setila se da je krajne vreme da napisem svoje utiske o njemu.Rec je o Avon Glow bronzanim kuglicama, pa ukoliko vas zanima nesto vise o njima, nastavite da citate.:)




Kuglice dolazi u plasticnom pakovanju od 22 grama.Moje su u nijansi Warm, a pored ovih u katalogu mozete naci i jos jednu nijansu. Generalno ova sadrzi tri boje kuglica.Kuglice su unutar pakovanja, zasticene sundjerom, koji sprecava njihovo ostecenje.





                                                 ~ Sastav~

 




Ove kuglice sam kupila u toku proslog leta, kada sam poprilicno potamnela , tako da su mojoj kozi dale prirodan bronzani izgled.Posto prirodno imam svetao ten, bio je pravi izazov isprobati ih u ovo doba godine.U prvom trenutku to nisam zelela, sobzirom da svi bronzeri koji u sebi sadrze narandzaste podtonove, meni u ovom periodu jako lose stoje.Lice mi izgleda totalno prljavo, a to nije nesto sto bih zelela da postignem.Kuglice nisu prepigmentovane, tako da jedan blag sloj, na mojoj svetloj kozi nije lose izgledao.Da licu blagu boju, a pritom ne izgleda vestacki.Ukoliko imate dosta svetao ten, gotovo proziran, ne bih vam preporucila ovaj proizvod, jer verujem da vam nece biti dobar prijatelj.Ukoliko ste ipak zainteresovane za ove kuglice, kao sto sam i  na pocetku rekla, u njihovom katalogu mozete naci i svetliju varijantu.
Ove kuglice imaju dosta prednosti, pocevsi od kolicine.Sto godina da ih koristite, nema sanse da ih potrosite.I to je po meni plus, ali istovremeno i minus, obzirom da kada im istekne rok trajanja morace u kantu.

Idealne su za devojke sa tamnijim tenom, i za sve nas koje leti pocrnimo, pa ne moramo da se plasimo kako ce na nasoj kozi izgledati.
Svakako ih preporucujem, i verujem da po ceni od 700 dinara ( nekada i manje), dobijate odlican proizvod.




 To bi bilo sve za danas.:)
                     
                                          Da li ste probale ove kuglice, i kakvo je vase misljenje o njima?


                                                                     Do sledeceg posta..:)
                                                                               MiMi..:*

2 коментара:

  1. Lepo izgledaju ali preskacem,imam one druge,sjajne kuglice :) Daju diskretnu boju/sjaj koji ja volim,pa ne bi odgovarale onima koje zele jacu pigmentaciju. Slazem se sa tobom da se isplate, jer kako si rekla, ima ih dosta i nemoguce ih je potrositi do isteka roka trajanja :) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I one su odlicne..☺Ali slazem se sa tim da ne bi odgovarale nekome ko zeli istaknutiju boju..☺Nema sanse, bar ja do sada nisam srela nekog ko je uspeo do isteka roka da ih potrosi..☺
      Hvala na komentaru..☺

      Избриши