Tag : Proizvodi koje ne koristim

четвртак, фебруар 26, 2015 prettyandstylish 6 Comments

Cao drage moje.:)

Za danas sam vam pripremila jos jedan post, koji je neplanirano upao ispred ostalih, ali mi je drago sto je ipak tu.Rec je o tagu posvecenom proizvodima koje ne koristim. Tagovala me je Katarina Pavlovic sa bloga Beuty by Keti, i jos jednom joj hvala na tome.:)Pogledajte koji su to proizvodi koje ona ne koristi, ima dosta zanimljivih.
Sto se tice proizvoda koje ja ne koristim, to su uglavnom oni koji pripadaju dekorativi.Jednostavno, nisu me zainteresovali, a i oni koji jesu, definitivno nisu nesto sto meni odgovara. Pa da pocnemo..:)


                                    ~ Senke koje u sebi sadrze sljokice, gliter i simer~

Ja sam neko ko je oduvek voleo mat senke, i one koje u sebi imaju vrlo malo sitnog glitera.Sve one koje su prepune sljokica i ostalih svetlucavih stvarcica, meni ne stoje,zbog toga ih izbegavam.Volim kada vidim devojku na kojoj to lepo izgleda, ali u mom slucaju ne nikako.


                                         
                                           ~ Gelovi i maskare za obrve~

Obrve su nesto sto na svom licu najvise volim, jer sam imala tu srecu da mi je prirodan oblik i gustina, upravo nesto sto sam i sama  zelela.Retko kada ih popunim.To se desava samo kada jednu ocupam vise nego sto bi trebalo.Uglavnom mojim obrvama je dovoljna cetkica za rascesljavanje i pinceta. Svi gelovi, maskare i senke za obrve meni ne izgledaju lepo, i prosto uvek primetim kada su necije obrve iscrtane.Nismo svi isti naravno, svako prilagodjava proizvode svojim potrebama, ali eto to je neko moje misljenje.


                                                      ~ Maskare i olovke u boji~

Kao neko ko tezi dosta prirodnom izgledu, ovi proizvodi se nikako ne uklapaju u tu pricu.Imam par maskara i olovaka u boji, ali mislim da sam ih samo jednom do sada koristila.Klasicna crna ili braon maskara su uvek moj izbor broj jedan, a sto se olovaka tice, najvise koristim belu, crnu i braon.

Резултат слика за maskare i olovke u boji
                                          ~ Karmini sa simerom i sjajevi za usne~

Karmini koji u sebi imaju sedef i simer, na mojim usnama ne izgledaju kao najsrecnije resenje.Jos jedan razlog zbog koga ih izbegavam je taj sto kada boja nestane, na usnama ostaje taj sitan gliter, i to me uzasno nervira.
Sto se tice sjajeva, meni je vecina dosta lepljiva, i teska na usnama, tako da ih zaobilazim.Jedini sjajevi koje volim su Nyx Butter Gloss, jer je taj gliter u njima skoro neprimetan, a i tekstura vise podseca na tecni karmin, nego na sjaj.Uz to su veoma pigmentovani, i prijatni na usnama.


                                                             ~ Baza za usne~

Skoro sam imala priliku da isprobam jednu, i po meni je to cista glupost i bacanje novca.Mozda se necete sloziti sa mnom, ali to je moje iskustvo.Osnovna funkcija ovog proizvoda je da produzi trajnost karmina, i zaista sam verovala u to, obzirom da ja bukvalno svaki karmin pojedem.Ali po meni taj proizvod nije ispunio ocekivanja, tako da ga vise ne koristim.



                                              ~ Sprejevi za ispravljanje kose~

Takodje proizvod koji vam nije neophodan.Probala sam par, i svi su me razocarali.Iskreno, malo mi nije jasno sta taj proizvod radi, obzirom da morate da ga prskate sto puta, i da koristite fen i cetku.Svakako koristeci ove dve stvari dobicete ravnu kosu i bez tog spreja.Tako da je to jos jedan proizvod koji ne koristim.

                                                  ~ Proizvodi za samopotamnjivanje~

Ja kao neko ko ima dosta svetao ten, sam oduvek  zelela malo boje, koja po mogucstvu nije crvena.Ali svi ti proizvodi za samopotamnjivanje, na meni izgledaju narandzasto, i koza mi deluje prljavo.Bez obzira koliko slojeva nanela  i vodila racuna, to nije to.Zbog toga proizvode tog tipa izbegavam.



* sve slike su preuzete sa interneta


                             I to bi bilo sve drage moje..:)

Ja necu tagovati nikog posebno, jer verujem da je mnogo devojaka vec odgovorilo na ovaj tag.Ali zamolila bih sve devojke koje nisu, da se prikljuce, rado cu procitati njihove tekstove..:)

                                                Do sledeceg posta..:)
                                                   Mimi..:*

                           ~

6 коментара:

  1. I u moj slučaju je tako,sto se tiče obrva,dekorativne šminke . Volim prirodan izgled. Zimi nekad za praznike stavim šljokice na kapke.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da imamo isto misljenje..☺I u mom slucaju je tako..☺
      Hvala na komentaru..☺

      Избриши
  2. I ja sam ljubitelj vise prirodnog izglleda, lepo mi je kada vidim i malo jacu sminku na drugim devojkama, ali meni to nekako ne stoji, mada je mozda i navika u pitanju. Ni ja ne koristim maskare i olovke u boji, samo sam zaboravila da navedem. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa i ja mislim da je navika u pitanju, jednostavno kada nesto non stop nosis, tesko ti je da se prilagodis necemu drugom..☺Xexe, i ja sam zaboravila par stvari, ali desava se, nista strasno..☺
      Hvala na komentaru..☺

      Избриши
  3. Od navedenih proizvoda ne koristim nista. Takodje uvek radije biram mat senke, sjajeve ne koristim vec par godina, ne volim taj lepljiv osecaj na usnama. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da su nam se misljenja poklopila..Nista gore od lepljivog sjaja..☺
      Hvala na komentaru..❤

      Избриши