Golden Rose Vision & Essence lipstick

среда, август 12, 2015 prettyandstylish 12 Comments

   


Cao drage moje..:)

U danasnjem postu sam pozelela da sa  vama podelim svoje utiske o dva karmina, koji su vec neko vreme deo  moje  kolekcije, a pritom su slicnog cenovnog ranga. Rec je o Golden Rose Vision 125 i Essence 02 Glastonberry.Ukoliko zelite da saznate kome od ova dva lepotana ipak dajem malu prednost, nastavite da citate post.:)




Oba dolaze u pakovanjima od plastike pristojnog kvaliteta, sa razlikom sto je kod G.R. sredisnji deo providan pa mozete videti nijansu, dok je kod Essence karmina celo pakovanje u boji same nijanse, i mogu vam reci da se potpuno poklapa sa onom unutar pakovanja.Golden Rose karmin je u broju 125 i rec je o Berry  boji, dok je Essence u broju 02, i radi se o veoma voljenoj Mauve nijansi.




Same nijanse imaju mat teksturu, i polumat zavrsnicu, sto je prednost ukoliko imate problem sa ispucalim i suvim usnama, jer vam nece dodatno isusiti iste, kao i naglasiti kriticne delove.Pigmentacija oba je po mom misljenju odlicna, i jednim slojem dobijae punu boju.Kada je rec o trajnosti, G.R. moze izdrzati i do pet sati, nakon cega se boja ravnomerno skida i ostavlja za sobom blagi obojeni trag.Sto se Essence karmina tice, on je na moje veliko iznenadjenje.Izdrzao je  oko 4 sata, sto je ogroman plus, obzirom da sa nekim drugim nijansama ovog brenda nije bio slucaj.Uglavnom su bile jako loseg kvaliteta, a sama postojanost  kao i pigmentacija, u  najmanju ruku ocajna.Boja se postepeno gubi sa usana, i ne ostavlja trag.




Ukoliko moram da dam prednost jednom, to ce biti Golden Rose, upravo zbog svoje dugotrajnosti.Volim karmine koji su dugotrajni, i ovaj kao i svi prethodni ovog brenda, me nije razocarao. Sa druge strane iznenadjena sam kvalitetom i Essence karmina, prvenstveno, jer to nisam ocekivala.



               
                                                                   ~ Izgled nijansi~



Bilo koji da odaberete necete pogresiti.Zaista su dva odlicna proivoda, i verujem da cu kupiti jos koju nijansu.Cena G.R. ruza je 250 ( Lily drogerije i lokalne parfimerije) , a Essence 310 dinara( Lily i Dm).


                                                   I dosli smo do kraja ovog posta..:)

                        Da li ste probale ove ruzeve, i sta vi mislite o njima? Koji je vas favorit?
                                            Do narednog posta..:) MiMi..:****



12 коментара:

  1. Oba su lepa, mada mi se vise svidja Essence, moracu da ga potrazim :-) I cini mi se da bi se fino slagao uz onu Sephorinu lepoticu iz proslog posta :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Obavezno pogledaj, ova kolekcija je pun pogodak..:-) Da, nijanse su identicne, mozda je karmin samo za jednu svetliji..:-)
      Hvala ti na komentaru..:-)

      Избриши
  2. Obe nijanse su lepe :). GR Vision imam ali u drugoj nijansi, iako je kremast dugo se drzi na usnama, stvarno je odlicna ova linija :). Essence imam par komada, tu nema pravila, neki su dobri neki ne, ali solidni su, sve u svemu. Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopadaju..:-) G.R. stvarno ne prestaje da nas iznenadjuje kvalitetom svojih proizvoda..:-) Tu se potpuno slazem..:-)
      Hvala ti na komentaru..:-)

      Избриши
  3. Oba su lepa, ali mi se GR za nijansu vise dopada, bas su se popravili, pocela sam redovno da kupujem njihove lakove, ali kako vidim po blogovima i ostali proizvodi su im jako dobri! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni..:) Zaista su odlicni, i zaista se slazem sa tobom da su im i lakovi dobri..Tako su pristupacan brend, da fenomenalnim proizvodima.
      :)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  4. Ovaj Essence-ov već imam i dosta sam zadovoljna, boja je takva da ne zahtjeva često popravljanje, a GR nijansa mi se čini prekrasnom, iako više nekako za jesen i zimu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da se i tebi dopada ovaj iz Essenca
      .:)Slazem se, za naredni period ce biti odlicna..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  5. Prelepe su boje :) imam Essence i zaista je super a moracu da probam i ovaj od GR-a :)

    ОдговориИзбриши