Flormar Terracotta Powder

петак, октобар 23, 2015 prettyandstylish 6 Comments

Cao drage moje..:)

Ne mogu da se pohvalim da sam probala previse Flormar proizvoda, uglavnom sam se do sada zaustavljala na njihovim olovkama za usne, koje su priznajem jako kvalitetne.Nedavno sam na njihovim policama uocila proizvod koji me je jako zainteresavao, a rec je o Terracotta puderu.Ukoliko zelite da saznate vise o njemu, nastavite da citate tekst..:)




Dolazi u crnom pakovanju, koje je izuzetno kvalitetno i lepo odradjeno.Na unutrasnjoj strani poklopca se nalazi malo ogledalo, koje je jako prakticno, ukoliko zelite da sa sobom nosite ovaj proizvod, i tokom dana ga nadogradite.Pakovanje sadrzi 9 gr proizvoda, sto je poprilicno izdasno, a kako se isti jako sporo trosi, gotovo neprimentno, imam utisak da ce mi potrajati.



Moj je u nijansi 23 Dual Gold, a pored ove cini mi se da kolekcija broji jos 7.Proizvod se sastoji iz dva dela, tacnije bronzera i hajlajtera. U prvi mah nisam bila sigurna kako ce se ovaj bronzani deo ponasati na mom licu, s obzirom da sam svetla, ali sam prijatno iznenadjena efektom.Kako u sebi ne sadrzi sljokice, vec blagi sedef, i na svetlijoj kozi poput moje izgleda prirodno, lepo, sto mi omogucava da ga koristim i na dnevnoj bazi.


Takodje, ni sam hajlajter me nije izneverio.Predivna boja sampanjca, sa odredjenom dozom sedefa, daje kozi zdrav sjaj.
Pigmentacija oba dela je srednja, tako da ne mozete nikako da preterate sa nanosenjem.Proizvod se ne trusi nimalo sto je jako veliki plus, jer verujem da niko ne voli pakovanja koja su isflekana od viska proizvoda.Sto se same trajnosti tice, prezadovoljna sam, jer na licu stoji celi dan bez pomeranja.


Zaista priznajem da nisam imala prevelika ocekivanja, i da me je ovaj proizvod blago receno odusevio.Cena istog je 997 dinara, sto je malo, s obzirom na kvalitet koji doijate.Kako me je ovaj odusevio, verujem da se necu na njemu zaustaviti, i da cu probati jos koji iz ove kolekcije.



I to bi bilo sve za ovaj post..:)

                          Kako vam se cini ovaj proizvod? Da li ste ga probale, i sta mislite o njemu?

                                     Do narednog druzenja..:) MiMi..:***

6 коментара:

  1. Zanimljivo izgleda, iskreno nisam mislila da ce biti tako dobar. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Bas lepo deluje i super je sto je 2 u 1 proizvod :) boje su predivne <3

    ОдговориИзбриши
  3. Lepo izgleda, od Flormara sam probala samo lakove za nokte. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopada..:-)
      Ja sam imala jedan, i bio je dobar..:-)
      Hvala ti na komentaru..:-)

      Избриши