Breast Cancer Awareness Month ~ Favorite pink products

недеља, октобар 18, 2015 prettyandstylish 9 Comments

  
                                                                 
*slika sa interneta


                Cao drage moje..:)

    Kao sto i same znate, oktobar je mesec medjunaradne  borbe protiv karcinoma dojke, nazalost bolesti         koja je po broju obolelih vodeca u svetu.Zato ovaj post zelim da posvetim upravo ovoj temi, koja je             izuzetno znacajna.Kako je ruzicasta vrpca nesto sto je prepoznatljiv simbol, usput cu pomenuti i par             proizvoda cija su pakovanja ili oni sami u ovoj boji.


* slika sa interneta


Od 1993 godine, oktobar je mesec koji se posvecuje borbi protiv ove bolesti, koja je nazalost u svetu i kod nas sve rasprostranjenija. Na godisnjem nivou u svetu oboli vise od 1.000.000 zena, a cak 500. 000 izgubi borbu protiv ove opake bolesti.Svakako ove brojke jesu zabrinjavajuce, ali treba i dodati da je karcinom dojke u 90% posto slucajeva izleciv, ukoliko se dijagnostikuje u ranoj fazi, i na taj nacin zapocne sa terapijom.Mislim da je jedan mesec svakako nedovoljan za  ovu temu, i smatram da se svakodnevno treba skretati  paznja na vaznost ove bolesti.


Ono sto je jako bitno jeste na vreme izmeniti lose zivotne navike koje su uzrok ne samo ove bolesti vec i mnogih drugih.Uz to treba   dodati da sve devojke sa navrsenih 20  godina, moraju  bar  jednom mesecno da izvrse samopregled dojki kako bi na taj nacin otklonile bilo kakvu sumnju.To se posebno savetuje i zenama koje su navrsile 40 godina, kao i svima onima kod kojih vec postoji genetske predispozija za nastanak ove bolesti.Svakako da i najmanju promenu, koja vam se moze uciniti bezazlenom, treba prijaviti lekaru.Verujem da se pracenjem ovih smernica itekako moze uticati na smanjenje nastanka ove bolesti.


To bi bilo nesto ukratko, sto je po mom misljenju i najbitnije.Sto se mojih pink favorita tice, uglavnom ste vec imale prilike da citate o njima, no nije na odmet pomenuti ih jos jednom.




Sto se tice proizvoda za lice imam ih i dva i to su Ebeline cistilica za lice i Bioten tonik namenjen suvoj kozi. Ova cistilica je odlicna, jer fino masira lice, i uklanja svu necistocu iz istog.Sto se tonika tice, veoma lepo cisti, izuzetno je blag i ne isusuje mi kozu.


Balea turpija za stopala se nedavno nasla i u mojim favoritima.Jako je prakticna za upotrebu i obavlja odlica posao.Zatim je tu i ova Essence koso secena cetkica, koja je mala, pogodna za putovanja, i zadovoljna sam kako nanosi proizvod.

Jedan od mojih omiljenih parfema je i ovaj Bruno Banani. Jako je lagan, ali ima i tu dozu slatkih nota koje ja jako volim, poprilicno je postojan, tako da sve preporuke.


Vec znate da sam zaljubljena u Golden Rose Wow lakove, a ovo mi je novi miljenik u broju 24.Prava pink nijansa, sa odredjenom dozom sedefa, i na noktima prelepo izgleda.Uz to jako je pigmentovan i postojan.



Imam i par proizvoda za usne, i prvi je Nyx tecni mat karmin u nijansi Addis Ababa. Zatim je tu i Maybelline karmin u olovci u nijansi 150 Fuchia Desire.Kao i cuveni Baby Lips u nijansi Pink Punch.I na kraju nezaobilazni Bourjois Velvet  u nijansi Ole Flamingo.



Za kraj zelim da pomenem i svoju omiljenu masku za telefon.Volim pink boju, pritom ista ima usi i repic, sto mi je apsolutno preslatko..:)


          I to bi bilo sve za ovaj post..:) 
                              
                                  Da li ste probale ov proizvode, i sta mislite o njima..?:)
                                              Do narednog druzenja..:) MiMi..:***




9 коментара:

  1. Ebeline sundjercic za lice mi je super, odlicno radi posao. :D

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam imala prilike da probam nijedan, ali mi bih rado probala i Nyx-ov karmin i Bourjois . Bravo za podrsku roze-oktobru!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drzim ti palceva da ga uskoro i isprobas..:)Hvala puno..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  3. Odlican post! Slike su zaista divne!
    Zapratila sam te, ako hoces, zaprati i ti mene:

    inmyownworld321.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Svaka čast za Brest Cancer Awarness, složila bih se sa svime što si napisala.Samo bih dodala da jednom godišnje svaka žena posle navršene 20.godine treba da uradi ultrazvučni pregled dojki jednom godišnje jer se ne može napipati baš svaka promena. Isto tako žene starije od 50 godina treba da urade mamografiju. A metoda koja najpreciznije prikazuje meka tkiva gde spada i dojka, što je i najbolja metoda za dijagnostikovanje ,je magnetna rezonanca.

    ОдговориИзбриши