Maybeline Master Sculpt Facestudio Contouring Palette

петак, октобар 16, 2015 prettyandstylish 6 Comments


Cao drage moje..:)

Kako je konturisanje nesto sto je po svoj prilici nezaobilazno, bez ozbira na pojavu novih makeup trendova, u danasnjem postu vam pisem o proizvodu koji je namenjen upravo vec pomenutom konturisanju, a rec je Maybelline Master Sculpt Facestudio paletici.


Maybelline je nedavno izbacio na trziste ovaj proizvod, koji dolazi u jako kvalitetnom crnom pakovanju sa ogledalom, i cetkicom.Sto se same cetkice tice moze da vam posluzi, jer je veoma cvrsta i precizna, no kako ista trusi previse proizvoda, savetovala bih vam da koristite vasu regularnu cetkicu.Ovaj paletica dolazi u dve nijanse, a moja je u broju 02 Medium~Dark, koja je po mom  misljenju vise prilagodjena devojkama svetlije puti.Ovo kazem iz razloga sto je nijansa za konturisanje dosta hladnija, i samim tim sadrzi vrlo malo narandzastog podtona.Sto se tice hajlajtera, nijansa je boje sampanjca sa sitnim sljokicama, ali nisu prenapadne na licu.




Oba proizvoda se jako lako nanose, veoma se lako blendaju i nadogradjuju.Pigmentacija je srednja , sto meni licno odgovara, jer ne mogu nikako da preteram.Sto se postojanosti tice, deo za konturisanje ce  se zadrzati ceo dan na kozi, dok nazalost hajlajter nestane posle par sati, i od njega ostanu samo sitne sljokice, sto se meni i ne dopada.



Sto se ostalih mana tice, pocecu od dela sa ogledalom koji mi je jako nepraktican, s obzirom da se iza njega nalaze proizvodi, a kako on nije fiksiran, isti udaraju u poklopac, i na taj nacin veca je sansa da ce se izlomiti.Takodje, proizvodi se poprilicno truse, sto ume jako lose da izgleda, jer je sama paletica crna, pa se svaki trag vidi.
                                                       ~ Izgled proizvoda~



       Deo za konturisanje na slici deluje dosta narandzasto, ali zbog loseg osvetljenja.Svakako testirajte proizvod u parfimeriji, dalje od neon svetla, i videcete da uzivo zapravo i nije takva.


Sve u svemu, sam kvalitet proizvoda za konturisanje je srednji, nisam nesto odusevljena, ali nisam ni razocarana.Svakako mislim da za 950 dinara, kolika je regularna cena, ne moze te naci bolje proizvode, ali isto tako smatram da je bolje ukoliko ste u mogucnosti da odvojiti novac, i kupite nesto sto je skuplje, ali samim tim je i u vecini slucajeva kvalitetnije.


                                                  I to bi bilo sve za ovaj post..:)

                         Kako vam se cini ova paleta? Da li ste je probale i sta mislite o njoj?
                                         Do narednog druzenja..:) MiMi..:***


6 коментара:

  1. Čitala sam već negdje negativan dojam,ne znam razmišljala sam probati ali nisam sigurna sad :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da je bolje da ga preskocis, i sacekas da se pojavi nesto drugacije, ili jednostavno investiras u neki bolji proizvod..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  2. I ja sam taman htela da ga kupim... a koji bolji preporučujes? :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je za konturisanje od drogerijskih proizvoda najbolje nyx taupe rumenilo, posto ono ima taj hladniji ton, nije narandzasto, a kako sam ja svetla, odlicno mi odgovara.Mada sam citala da ga koristi i devojke tamnijeg tena, tako da ti njega toplo preporucujem..:)

      Избриши