Proizvodi koje ne koristim

среда, октобар 14, 2015 prettyandstylish 12 Comments

                    


Cao drage moje..:)

Danasnji post posvecujem proizvodima koji se nalaze u mojoj kolekciji, ali ih ja jednostavno ne koristim. Pronasla sam bolje, i zato zelim da sa vama ukratko podelim utiske o ovima koje posedujem.Neki od proizvoda koje cu vam danas predstaviti su dobri, no kako se tip moje koze promenio, samim tim mi vise i ne odgovaraju..:) Pa hajde da krenem redom..:)


Prva stvar je Avon Dazzling Moments toaletna voda. Miris je pravi zimski, puderast i sladak, bas kako ja volim.Razlog zasto je vise ne koristim je taj sto nije nimalo postojana, miris izvetri posle sat vremena, tako da je iz tog razloga izbegavam.

                

Kad smo kod proizvoda ovog brenda, pomenucu i 4 karmina iz njihovih razlicitih kolekcija.Boje su zaista lepe, ali problem je sto su ovi karmini prekremasti, slabo pigmentovani, i samim tim ne zadrazavaju se dugo  na usnama.Ukoliko ste ljubiteljke hidratantnih karmina, svakako pogledajte ove, ali ako kao ja volite mat karmine, onda vam toplo savetujem da ih preskocite.

                

Zatim je tu Garnier BB krema, namenjena kombinovanoj kozi, koja mi je odgovarala, sve dok se tip iste u mom slucaju nije promenio.Od tada je pocela da je isusuje, sto je i logicno, s obzirom da je ova namenjema devojkama sa drugacijim tipom koze.Inace je jako dobra, jedina zamerka je ta sto se previse oseca na alkohol.

                
Na red dolaze i dve Essence paletice, koje imam vec jako dugo, a koje sam jedva koristila.Boje u obe su jako lepe, i to je razlog zbog kojih sam ih kupila, medjutim slabo su pigmentovane i nepostojane.Kada sam ih tek uzela, bile su mi dobre, medjutim vremenom sam zelela nesto vise, a one se u to jednostavno ne uklapaju.Mislim da su odlicne za devojke koje tek pocinju sa sminkanjem.

              

Takodje imam i dve mono senke, jedna je Maybelline, a druga Golden Rose.Obe su super, lepo su pigmentovane, zahvalne su za rad, ali trenutno vise volim palete, pa ih samim tim i ne koristim.

                    
I poslednja stvar jeste ovaj Essence xxxl sjaj za usne, koji sam kupila kako bi neke previse mat karmine malo ublazila, medjutim jako je lepljiv, i nikako mi ne odgovara.



I to bi bilo sve za ovaj post..:) Nemam puno proizvoda, ali o ovih par sam htela da vam kazem nesto sto sama smatram da je najbitnije.:)

                              Da li ste probale ove proizvode, i sta mislite o njima?

                                                 Do narednog druzenja..:) MiMI..:) :**

12 коментара:

  1. Moram reci da nisam probala ni jedan od ovih proizvoda, ali ove Essence paletice su mi odavno privukle paznju.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pakovanja su im preslatka, pa te lako namame, jos da je o kvalitet senkica dobar, ovo bi bile zaista odlicne paletice.:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  2. Slazem se za Avonove Luxe karmine. I ja imam jednu nijansu koja ima preslabu pigmentaciju i uopste ga ne koristim.
    Paletice mi deluju bas simpaticno inace. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da se slazemo..:)
      Slatke su stvarno, super je izbor nijansi..:)Mozda ove nove imaju bolju pigmentaciju..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  3. Kako je meni zao za Dazzling moments, i ja volim te slatkaste, steta bas...Ja sam nekako prestala da koristim sjajeve u poslednje vreme, a sto se tice Avonovih ruzeva, ja lepo prvo narucim testere, pa ako ne opravdaju, molim lepo, idem dalje :-) U pravu si za mono i manja pakovanja senki, mislim da je veoma pametno kupiti paletu i sam je sklapati, tj sam u kutiju ubacivati mono senke, ja stalno o tome razmisljam, nikako da uradim, jos uvek sam u fazi trazenja dobrih senki za paletu

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa jeste, ali sta da se radi..:( To ti je pametno zaista, nego ja uvek kupim po preporuci, i uglavnom se razocaram.Svakako, to je odlicna stvar.Mislim da mozes da pogledas mono senke Martinovic kozmetike, ili Moda.Imaju bolesnu pigmentaciju, veliki izbor nijansi, i sigurno bi sa njima mogla da sklopis dobru paletu.:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  4. Moje omiljenen karmine ti ne koristiš pa šali vamo bre hahahaha, šala mala, ja jako volim extra lasting avon meni su to jedni od naj karmina, a paletice su preeeeedivne boje su baš lepe, šta ti je bre maži se sa tim :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E ako zelis nije problem, koristila sam ih svega dva puta, mozda ni toliko..:)
      I meni su se svidele, ali sam odustala od njih, tako da su bukvalno nekoriscene..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
    2. Ja sam ti malo ciganče ja sve želim :D. Šalu na stranu čudim se da ti ne odgovaraju ti karmini jer meni retko koji odgovaraju a oni su mi u top 3 bukvalno koji mi odgovaraju, ne istuču mi ispucale i suve usne, i sjaj mi se dopada, moja boja i paletice mi se dopadaju, a ja mislila da imamo sličan ukus , pišem ti u inbox da se menjamo nešto <3

      Избриши
  5. Zao mi je sto ima retko postojanih parfema u Avonu, moras da probas 3 kako bi 4 bio postojan..to je stvarno istina a toliko lepih mirisa.

    Adela Acanski

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se sa tobom, zaista jeste bezveze, jer su imaju zaista prelepih parfema, ali ta nepostojanost sve kvari..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши