MANIKIR NEDELJE..:) Flormar lak u nijansi broj 30(Rose Renaissance).

четвртак, август 07, 2014 prettyandstylish 2 Comments

Za ovonedeljni manikir posluzio mi je Flormar lak u nijansi broj 30(Rose Renaissance).
Ovo je brend lakova koji sam skoro otkrila i zaista mi se dopada izbor nijansi,pigmentacija kao i kvalitet samog laka.

 


Sto se nijanse tice ,rec je o prelepoj barbi roze boji koja je dosta pigmentovana i dovoljan vam je jedan sloj da bi lak lepo izgledao.Ako zelite vi mozete dodati jos jedan sloj ,ali mislim da je nepotrebno.




Na laku je naznaceno da sadrzi supershine formulu ,i to se stvarno i primecuje kada ga nanesete.Na prvoj slici ,mozete videti kako lak izgleda ,bez bilo kakvog zavrsnog laka za sjaj.
Sto se tice cetkice ,veoma je prakticna za rad,i dovoljno siroka da vam jednim potezom omoguci pokrivenost celog nokta lakom.Kada je rec o dugotrajnosti veoma sam zadovoljna 
,jer ga na noktima imam vec dva dana i nije se ni pomerio sto je plus.

Susi se veoma brzo ,tako da je idealan za sve one devojke koje zure ,i nokte mazu u poslednjem trenutku.

Veoma sam zadovoljna ovim lakom ,i nastavicu da isprobavam ostale iz njihovog asortimana.


To je bilo sve za danas..:)
Da li vam se dopao ovaj post ,i kakva su vasa iskustva sa ovim brendom lakova?Omiljena nijansa..?
Do sledeceg posta..:*** 
MiMi..:)

2 коментара:

  1. Imam 2 flormar laka, P26 i P13 (plava i cokoladna, izgooglaj nijanse) i super su. Imam i njihovu turpiju, svidja mi se sve za sada.

    ОдговориИзбриши
  2. Drago mi je da se i tebi dopadaju..:)Turpiju nemam ,ali nabavicu je.:)
    hvala na komentaru..:D

    ОдговориИзбриши