My Wishlist..:)

субота, август 09, 2014 prettyandstylish 0 Comments

E pa posle dugog razmisljanja resila sam da sastavim svoju listu zelja.
Na njoj ce se naci par stvari koje veoma zelim ,ali ih jos uvek nisam nabavila..:(

Pa da pocnem.:


1.BOX OF SMOKEY LOOK s114,paleta iz Nyx:





Potpuno sam poludela za ovom paletom.Svidja mi se sto se u njoj nalazi apsolutno sve sto vam je potrebno:Bronzeri ,rumenila ,korektori,karmini ,gliteri i senke.Uz to dobijate i crni kreon i dva aplikatora za senke.Obozavam je,i definitivno bi bila najsrecnija kada bi samo nju sa moje liste zelja imala..:)


2.PALETE DRIM DCPO2 iz Nyx




Ove godine sam prilicno luda za paletama ,pa nemoj da vas cudi sto mi je ova takodje na listi.Citala sam mnoge pozitivne  utiske o njoj ,svidja mi se izbor boja ,samo pakovanje,ma sve..:)


3. KARMIN IZ NYX U NIJANSI FUSION LSS 627



Volim ovakve nijanse karmina ,narocito u letnjim mesecima.Od svih karmina iz Nyx koje zelim da imam,ovaj se izdvojio.<3


4.LOREAL SUNKISS JELLY

Vec duze vreme zelim da prosvetlim kosu ,ali bih zaobisla farbe ,tako da je ovo idealna zamena,kojoj se veoma radujem.
:)

5.ESSI LAK ZA NOKTE U NIJANSI LILACISM:)



Vec dugo tragam za savrsenim lila lakom koji nije toliko napadne boje.Kada sam naletela na ovaj ,znala sam da ce se naci na mojoj listi zelja ,tako da tu je.Jedva cekam da ga imam..:)


6.CALA SET ZA SMINKANJE





Volim cetkice ovog proizvodjaca i smatram da su veoma kvalitetne.Posto stari set imam neko duze vreme ,red je da ga zamenim novim.:)

*sve slike su preuzete sa interneta*

I TO JE SVE STO SE TICE MOJE LISTE ZELJA.:)
DA LI VAM SE DOPADA , DA LI BI STE VI VOLELE DA POSEDUJETE NEKE OD OVIH PROIZVODA UKOLIKO IH NEMATE???..:)
DO SLEECEG POSTA..:)
MiMi..:)>**

0 коментара: