Kakve sve posledice donosi spavanje sa sminkom

петак, октобар 24, 2014 prettyandstylish 4 Comments

Danas sam vam pripremila malo drugaciji post, jer je vreme da napravim pauzu od uobicajnih recenzija.Ovaj tekst posveticu svim posledicama koje nastaju usled neuklanjanja sminke pred spavanje.



Verovatno se svakom od nas bar jednom desilo da uvece ode u krevet, a da sminku nije uklonio.Naravno nekada smo preumorni za bilo sta, a skidanje sminke je nesto sto nam je u tom trenutku cak i ne pada na pamet.Sigurna sam da se nasa koza nece drasticno promeniti ako jednom preskocimo ovaj ritual, ali ako se to desi vise puta, onda nastaje problem.



 


Poznajem mnogo devojaka koje korak skidanja sminke uvece jednostavno preskacu.Ujutru samo ociste ono sto se razmazalo, poprave malo ostatke, i sigurne su da je to potpuno u redu.Kada sam jednu od njih pitala zasto to radi, imala je unapred spreman odgovor.Prema njenim recima sminka je nesto sto nikako nece naskoditi kozi.Iskreno uplasila sam se kada sam je jednom videla potpuno bez sminke, jer je njeno lice najblaze receno izgorelo.

 

 Prajmeri za lice koji u sebi sadrze ulje, takodje su jedni od glavnih uzrocnika problematicne koze, prvenstveno jer sprecavaju kozu da dise.

Puder je jos  jedan krivac za sve one bubuljice i akne koje nastaju .Kada prespavate sa puderom vise puta, automatski sprecavate stvaranje kolagena, i pojavu bora.

Maskara cesto dovodi do iritacije oka, kao i do lomljenja trepavica.Pa ukoliko uvece zaspite sa maskarom, a ujutru uocite parcice trepavica na jastuku znacete od cega je.Osim iritacije, moze doci i do pojave okoloocnih cista, kao i natecenost oka.


Ostatak karmina na usnama je odlican prenosilac bakterija do ostatka lica, i cesto izaziva pojavu akni, i upalnih  procesa,  i vise nego sam puder.



Smatram da se na trzistu mogu naci dosta dobrih proizvoda, koji uklanjaju sminku, a pritom vam ne uzimaju mnogo vremena.Micelarne vode,maramice, su samo neki od proizvoda koji su od velike pomoci, kako bi ste uklonili taj ,,otrov,, sa koze.Sva ta dekorativna kozmetika nam je odlican saveznik u svakodnevnoj rutini, i nesto sto nam pomaze da istaknemo svoju lepotu.Ali ukoliko ne obratimo paznju da je svakodnevno uklanjamo sa lica, uveliko mozemo naskoditi kozi koja sve pamti.Zato ukoliko zelite da zadrzite prirodan i zdrav izgled koze, potrudite se da uvece ne odete u krevet sa sminkom.


To je bilo sve za danas.
Nadam se da ce vam se dopasti moj post, i da ce vam biti od koristi.

Da li redovno uklanjate sminku, i ako ne kakve je to posledice ostavilo na vas.?
Do sledeceg posta..:)
MiMi..:)



4 коментара:

  1. Super mi je ovaj post!! Svakodnevno uklanjam šminku sa lica, nikad nisam preumorna za to.. Mislim da ne bih mogla zaspati znajući da ju imam na licu.. A i kad ne nosim šminku, obavezno operem lice navečer!!

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala ti..:-) Bas mi je drago sto to cujem, jer postupas stvarno odgovorno prema svom licu..:-)

    ОдговориИзбриши