January Favourites

петак, јануар 30, 2015 prettyandstylish 2 Comments

Cao drage moje..:)
Danas su na red dosli i favoriti meseca januara.Ovo je bio mesec kada sam zaista isprobala mnogo proizvoda, ali posto vecinu jos uvek testiram, samo par njih je uslo u favorite.Verujem da ce ih sledeceg meseca biti vise, ali za ovaj ih imam samo pet.Ukoliko vas zanima koje sam to proizvode volela i koristila, vi onda nastavite da citate.:)



                                              ~ PREPARATIVA~


 

U ovoj grupi su se nasli dva proizvoda, i pocecu sa Avon Planet spa silky Body sufleom  o kome sam vise pisala ovde.Ukoliko ste procitali taj post, sigurno ste primetile da sam se zalila na njegov miris, koji se u dodiru sa kozom dosta promeni i postane prejak.Posto ga nisam koristila duze vreme, odlucila sam da mu dam drugu sansu.Ne znam sta mu se tacno desilo, ali taj miris je jednostavno postao dosta slabiji i podnosljiviji, tako da sad zaista uzavam u koriscenju ovog proizvoda.Idealan je za ovo doba godine, jer  hidrira kozu, i ostavlja nezan svilenkasti osecaj.


Naredni i ujedno poslednji preparativni proizvod je Eucerin Hyaluron filler krema za suvu kozu.Ovu kremu sam dobila u decembarskom Glam Boxu, i zaista nisam imala nameru da je koristim, obzirom da je namenjena starijoj kozi.Medjutim par devojaka, kao i predstavnici  Eucerina  su rekli da ovu kremu mogu da koriste i mladje osobe.Posto ja imam pomalo suvlju T zonu u toku ovog hladnog perioda, odlucila sam da je isprobam, i odusevila me je.Mislila sam da ce mi od nje izbiti neka alergija, jer se to cesto desava kada testiram kreme, ali  nije ih bilo.Lepo nahrani te suvlje delove, a pritom nije nimalo teska na kozi.Mislim da nije za osobe koje imaju ekstremno suvu kozu, jer nije dovoljno masna da bi je hidrirala.




                                            ~DEKORATIVA~


Moj prvi dekorativno proizvod je nesto sto hiljaditi put spominjem, ali najvise sam ga koristila ovog meseca. Rec je naravno o Sleek paleti, koju sam zaista istestirala dovoljno, i koja je nesto sto je obelezilo ovaj mesec.O njoj vise u narednom postu.


Zatim tu je i Nyx Taupe rumenilo, od koga se ne odvajam u poslednje vreme.Super se prilagodi mojoj svetloj kozi, ne deluje vestacki i uzivam koristeci ga.
                                          
Posledni dekorativni proizvod je Sephora Kiss Me balzam u boji.Moj je u nijansi 03 Strawberry fizz. Ja nemam problem sa preterano suvim usnama, tako da ih ovaj balzam fino neguje.Predivno mirise, i ostavlja tamniji roze trag.Idealan je za svaki dan.
                                                         
                         I to bi bilo sve za ovaj post..:) 


                                      Da li se medju mojim favoritima nasao i neki vas?

Do sledeceg posta..:)
Mimi..:)

2 коментара:

  1. Nisam probala ovu liniju mirisa planet spa, ali u sve ostale se kunem! ;D
    Omiljena mi je ona sa mineralima mrtvog mora. ( siva)
    Probaj nesto iz te, odusevices se. Piling za telo je predivan. <3
    Cekam recenziju Sleek palete.
    :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Cula sam za tu liniju dosta pohvala, tako da moram da isprobam..Bice uskoro..☺
      Hvala na komentaru..❤

      Избриши