~Sleek or Nyx~ Makeup palette duel

среда, фебруар 04, 2015 prettyandstylish 13 Comments

Cao drage moje devojke..;)

Dosta vas mi je trazilo recenziju Sleek palete, koju sam pominjala u svojim postovima.Veoma mi je drago zbog toga, i kao i uvek zelim da vam ispunim zelju.Naravno da bi ceo ovaj post ucinila interesantnijim resila sam da doticnu paletu uporedim sa jos jednom koja je istog cenovnog ranga.Tacnije, rec je o Nyx Wicked Dreams paleti, koju sam kupila pre par meseci, i mislim da je red da dobije svoju recenziju.

Pre nego sto zapocnem sa postom, zelela bih da se zahvalim svim devojkama koje udju na moj blog i procitaju moj tekst.Zaista me to neizmerno cini srecnom, i jako mi puno znaci.Hvala vam od srca, sto izdvojite svoje dragoceno vreme za citanje i komentarisanje mojih tekstova.:*

A sad da se vratimo na temu, i ako nemate nista protiv, neka nadmetanje izmedju ove dve palete pocne.


                          ~ Sleek Oh so special palette~

Za ovaj brend sam saznala preko nekih stranih blogova, i nakon toga sam svakodnevno prizeljkivala da se kod nas pojave.Sleek palete mozete naci na sajtu Makeup Plaza.com, i jedina mana kod ovog sajta je pom misljenju ta sto u vecini slucaja odredjene proizvode nemaju na stanju, tako da morate da sacekate.Sudeci po tome da se zalihe ovih paleti na sajtu vrlo brzo potrose, verujem da ih devojke masovno kupuju i vole.

 Medju svim Sleek paletama na sajtu, moju paznju je najvise privukla Oh so special palette. Glavni razlog je to sto sadrzi 12 savrseno upakovanih boja, koje mozete koristiti i za dnevne i vecernje prilike.U paleti se nalaze 7 mat nijanse, i 5 mineralnih.

Sve palete dolaze u mat crnom pakovanju, koje ja licno ne podnosim, jer svaki put na paleti ostaju tragovi prstiju koji se ne mogu ukloniti. Zapravo, negde sam cula da M.A.C. ima maramice koje mogu da ociste takva pakovanja, ali ja iskreno ne bih dala toliko novca za maramice.Moj vam je savet da paletu drzite iskljucivo cistim rukama, i sto vise u kutiji kako se ne bi dodatno isprljala.Takodje na poklopcu palete se nalazi veliko ogledalo.Uz paletu dobijate i aplikator, koji je naravno istog trenutka zavrsio u kanti.

                       ~ Nijanse~ 

Bow~ boja vanile (mat), Organza tamnija nijansa roze zlata ( mineralna), Ribbon(mat) koralno narandzasta, Gift Basket( mineralna) bronzana nijansa, Glitz ( mineralna), siva nijansa sa dosta plavog podtona, Celebrate ( mineralna), tamna bordo nijansa, Pamper (mat) koralno roze nijansa, Gateau ( mineralna), boja roze zlata, The mail (mat) oker nijansa, Boxed ( mat) braon nijansa sa dosta sivog podtona, Wrapped Up ( mat) hladna cokoladna nijansa, Noir ( mat) crna nijansa.


                                                                 ~ Utisci o paleti~

Vec sam vam par puta spominjala da sam zadovoljna ovom paletom.Ali moja zamerka na nju, pored pakovanja, je i ta sto su mat nijanse slabije pigmentovane i mineralnih.Nijansu Bow, koja je prva u paleti nisam mogla ni da uslikam, jer bez baze se ne moze ni primetiti.Naravno sa dobrom bazom dobiju na pigmentaciji, ali svoje misljenje formiram na osnovu toga, kakav je proizvod bez dodatnih pomagala. Sto se mineralnih senki tice, pigmentacija je fenomenalna, cak i bez baze.Senke se ne truse mnogo, dugotrajne su, i nemaju obicaj da se sakupljaju u pregibu.

Sveukupan utisak o ovoj paleti je i vise nego pozitivan.Smatram da je veoma kvalitetna i dostojna cene od 1400 dinara.



                                                   ~ Nyx Wicked Dreams reves fous palette~


 Verovatno i same znate koliko volim Nyx sminku, i koliko uzivam u kupovini iste.Do sada su mi svi njihovi proizvodi bili apsolutno odlicni, ali to ne mogu reci i za ovu paletu.Pre nego sto vam detaljno objasnim razlog svog nezadovoljstva, upoznacu vas malo sa ovom paletom.

Dolazi u mat crnom pakovanju, na kome takodje ostaju tragovi prstiju.Kao i Sleek paleta na poklopcu sadrzi veliko ogledalo.Ono sto mi se posebno dopalo je sto na poledjini palete mozete videti koje nijanse sadrzi, i vrlo su verodostojno prikazane.

 Ova paleta u sebi sadrzi 24 senke, pocevsi od mat, preko simerastih do mineralnih.Sam sklop palete je zaista odlican, obzirom da sadrzi nijanse koje su idealne za kombinovanje.
Nijanse nemaju imena, ali kao sto sam vam naglasila, unutar nje mozete naci senke koje su idealne za svako doba dana.

                                             ~ Utisci o paleti~

Kada sam dobila ovu paletu zaista sam imala velika ocekivanja od nje, ali nazalost nije ih ispunila.Najveca mana ove palete je pigmentacija nijansi.Postoje par koje su zaista dobro pigmentovane, ali vecina njih je sto se toga tice izuzetno losa.Kada se koriste sa bazom, dobiju malo na pigmentaciji, ali nedovoljno.Jos jedna stvar koja mi generalno smeta kod svih Nyx senki je to sto su boje dosta cvrste, tesko se nanose i blendaju.Zaista vam treba dosta vremena i zivaca da bi ste nesto uradile sa njima.  Takodje, vecina nijansi ima obicaj da se skupi u pregibu, i postojanost im nije jaca strana.Zao mi je sto od 24 nijanse mogu da koristim desetak.

Cena ove palete je takodje 1400 dinara, i mozete je naci u svim Alexandar cosmetics radnjama.


   Kada uporedim ove dve palete, definitivno mogu da zakljucim da je bitan kvalitet, a ne kvantitet.
Sleek paleta je dosta pigmentovanija, senke su dugotrajnije i ne sakupljaju se u pregibu.Sa druge strane senke iz Nyx palete su suprotno od toga.Jedina prednost Nyx palete je ta sto je pakovanje dosta cvrce, i nece se lako slomiti, kao sto je slucaj kod Sleek palete. Postojanje 24 boje u Nyx paleti po meni nije prednost, jer su teske za rad, i slabo su pigmentovane.
Po mom misljenju, Sleek paleta je daleko kvalitetnija, i ukoliko ste se dvoumile izmedju ove dve, moj vam je savet da zaobidjete Nyx paletu.


                                         ~ Izgled nijansi~

 Sleek:)





 Nyx:)



                                                   3 red



                                             2 red



                                             

                                             1 red






I to bi bilo sve za ovaj post.:)
Nadam se da vam se dopao, i da ce vam biti od koristi..:)

                          Da li ste probale ove palete, i kakvi su vasi utisci? 

                                 Do sledeceg posta.:)

                                    MiMi..:)

                             

13 коментара:

  1. Ni u snu se ne bih dvoumila izmedju ove dve marke.Nyx nije neka sminka.

    ОдговориИзбриши
  2. Ni u snu se ne bih dvoumila izmedju ove dve marke.Nyx nije neka sminka.

    ОдговориИзбриши
  3. Imam ovu Nyx paletu i potpuno se slazem sa tobom, par senki je kako treba, konkretno zlatna, crna i jedna simerasta braon su mi odlicne, jos par koje mogu da prodju a ostatak katastrofa.. Dzaba joj 24 boje kad pola ne valja, ja sam se toliko iznervirala da sam cak pincetom izvadila te senke sto su nikakve jer pre toga nisam ni imala volju da koristim tu paletu, svaki put bih se zanela misleci koje sve lookove mogu da kreiram kad ono senka se ni ne vidi, ovako je puno bolje :) A sleekove palete su odlicne sto se tice simerastih senki, steta sto je tesko naci dobru paletu sa mat senkama pristojnog cenovnog ranga :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da se slazemo..☺I ja sam isto kao i ti smisljala razne kombinacije sa ovom paletom, jer generalno ima lepih boja, ali sva moja mastanja padnu u vodu kada vidim koliko im je pigmentacija losa..U pravu si potpuno, zaista je tesko naci dobru paletu , koja u sebi ima samo mat senke, a da je pritom povoljna.Ostaje da se nadamo cudu..☺
      Hvala na komentaru..☺

      Избриши
  4. Nemam ni Sleek ni Nyx paletu,ali ova drasticna razlika u pigmentaciji me podstakla da ostavim komentar :) Moja drugarica radi u parfimeriji koja prodaje Nyx i jednom prilikom,dok sam gledala neku mono senku (valjda),rekla mi je "Sta god da kupis nase neces pogresiti,kod nas je sve ultrapigmentovano." I sad vidim ovaj post :) A pored slika Nyx swatcheva mozda je trebalo da stavis sad face,s obzirom na razocaravajuci utisak :/ Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako je ovo ultrapigmentovano, ne znam sta jeste..Nemoj pogresno da me shvatis, ali mislim da nije lepo sto je drugarica pokusala da te slaze, kako bi prodala proizvod..Sta bi se desilo da si je kupila..Bacila novac na nesto sto ne vredi..Ja volim Nyx proizvode, ali senke su im najblaze receno uzasne..:( Xexexe, u pravu si, trebala sam..☺
      Hvala na komentaru..❤

      Избриши
  5. Iskreno, prosle godine sam dobila paletu senki iz NYX-a, ima 32 senke. Senke su u proseku ocajne, zasto? Pa ovako, od tih 32 senke, 5-6 je odlicno pigmentisano, ali se nikako ne moze blendovati. Svetlije nijanse nisu uopste pigmetovane, dok se one sa gliterom krune. Paletu sam htela zafrljaciti u kantu, ali sam je dala maloj sestricini da se igra... Uzas.

    bartalove.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U pravu si..One koje malo imaju neku pigmentaciju, zahtevaju pola sata blendanja..Tvoja sestricina se nece buniti, to joj je odlicna zabava..☺
      Hvala na komentaru..☺

      Избриши
  6. Bas mi je zao, ja imam dve NYX palete i one su mi sjajne - Dream Catcher broj 2 i Suede :)
    Ovu nisam probala, a Sleek je bas kjut

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super, znaci nisu sve lose..☺Verovatno je to problem kod ovih paleta koje imaju dosta senki...☺
      Hvala na komentaru..☺

      Избриши
  7. Imam i ja Nyx paletu od 6 sjenki, natural, blaga katastrofa!
    Više od njih neću ništa kupiti, u više proizvoda sam se razočarala :/.
    Jedino mi je dobar HD tečni korektor žuti za podočnjake.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. meni su sad iz ovog ula njihove senke jako,jako lose, znaci cista katastrofa, sad za neke druge proizvode ne znam,osim karmina koji su mi bili super..:) Za njega se slazem, i drago mi je da si i ti zadovoljna..:)

      Избриши