Nyx Macaron Lippie~ 01 Rose

недеља, фебруар 08, 2015 prettyandstylish 8 Comments

* slika sa interneta koja prikazuje sve nijanse

Cao svima..☺
Verujem da volite makaruns kolacice.Priznajem, ja ih obozavam.Toliko prelepih boja, me uvek privuce i nekada mi je stvarno zao da ih pojedem.Posebno me je obradovala cinjenicada je Nyx izbacio karmine inspirisane ovim  kolacicima.Ukoliko vas zanimaju moji utisci o jednom od karmina iz kolekcije, vi onda nastavite da citate.:)
         

                         
             

U kolekciji se mogu naci 12 nijanse, medju kojima se po meni najzanimljivije  zelena, crna i plava.Inace ono sto ovu kolekciju istice od ostalih je to da se u njoj iskljucivo nalaze  neon i pastelne boje.Priznajem da nisam neko ko je dovoljno hrabar da eksperimentise sa tim bojama, ali  za  sve devojke koje vole ovako nesto, mislim da ce ovi karmini biti pun pogodak.

Karmini dolaze u crnom pakovanju sa providnim obodom, i u sebi sadrze 4,5 gr. proizvoda.

                                                             ~Sastojci~

 
             
                                               *** Reci proizvodjaca***

Imaju kremastu formulu i izuzetno su jednostavni za nanošenje. Zahvaljujući svojoj intenzivnoj pigmentisanosti, pružaju potpuno mat izgled u samo nekoliko poteza. Dugo traju na usnama i ne razmazuju se.

Nijansa koja je mene osvojila je u broju 01 Rose, i opisala bih je kao pastelno roze sa dosta ljubicastog podtona.


                                        *** Moji utisci***

Tekstura karmina je predivna.Veoma je kremast i lako klizi po usnama.To je nesto sa cime se potpuno slazem sa proizvodjacem.Iako vam na prvi pogled nece delovati kao mat karmin zapravo je takav, ali ga ne bih uvrstila u red mat karmina koji su previse suvi i teski na usnama.Ono sto ove karmine posebno izdvaja je pigmentacija, sto je sa jedne strane odlicno, ali sa druge i ne.Kada nanesete jedan sloj, na usnama deluje previse jako i vestacki.Jos ako je nijansa svetla, kao sto je upravo ova, delovace u neku ruku kao da ste se trudile da izgledate bolesno.Ono sto ja volim da uradim je da karmin izblendan prstima, i na taj nacin mu dosta smanjim pigmentaciju.Bar meni licno, tako deluje mnogo lepse i prirodnije.Ono sto takodje volim kod ovog karmina je dugotrajnost, koja je zaista na visokom nivou.Traju i po pet sati, i zaista ih je tesko skinuti.
Sto se tice mirisa karmina, koji je meni inace jako vazan, za ovaj mogu reci da me podseca na miris vanile, iako nije najintenzivniji.


Ovo je jedna od nijansi koja ce vam se uklopiti uz svaki makeup look i autfit.Pastelno roze nijansa je i ove sezone in, tako da ukoliko ste ljubiteljke ovih tonova, verujem da ce vam ovaj karmin biti neophodan.
Ja sam ovim proizvodom zadovoljna, i verovatno cu pokusati da u toj kolekciji pronadjem jos neku nijansu koja bi meni odgovarala.

                                                              ~ Izgled nijanse~


 

    To bi bilo sve za danas..☺
   


      Da li ste probale neke Macaron ruzeva, i kakvi su vasi utisci o njima..?
      
                    Do narednog kuckanja..MiMi..:):):)



8 коментара:

  1. Ako ga nanosis na taj nacin da izbegnes pigmentaciju onda malo gube smisao, postoji gomila ruzeva kojom se postize takav izgled a ovi su sa razlogom napravljeni da budu pastelne nijanse netipicne za ruzeve

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja do sada nisam imala prilike da pronadjem pastelno roze nijansu koja je lepa kao ova..Ali bar meni licno na sveukupni makeup , puna boja ove nijanse ne izgleda lepo..To je neko moje misljenje, sto ne znaci da bi svako trebao da radi kao ja..
      Hvala na komentaru..

      Избриши
  2. Tek radim wish listu Nyx ruževa, jer još ništa od njihove kozmetike nisam probala!
    Ova nijansa je jako lijepa, ali meni hladni tonovi ne stoje

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Njihovi ruzevi su zaista predivni, kvalitetni, i moja preporuka za njih.Neces pogresiti ako bilo koji kupis..☺
      Ako volis da eksperimentises sa pastelnim bojama, svakako u kolekciji ima par koje bi tebi odgovarale..☺
      Hvala na komentaru..☺

      Избриши
  3. Predivni su ja hocu da probam crni i plavi i beli :D super post! :)

    ОдговориИзбриши
  4. Jao, prelepa bojica :). Skroz je girly, prelepo izgleda na tvojim usnama ;)

    ОдговориИзбриши