Vichy Dercos Neogenic Sampon

петак, фебруар 13, 2015 prettyandstylish 0 Comments

    

Cao drage moje..☺
Ukoliko pratite moj blog od pocetka verovatno ste upoznate sa cinjenicom da imam poprilicno slabu kosu sklonu opadanju.Opadanje  je nesto sto se kod mene javlja veoma cesto, iako sam raznim proizvodima uspevala da to trenutno zaustavim.U ovom trenutku  sam srecna sto je taj problem resen, i sto vise nisam prinudjena da svakog dana sa cetke skidam punu saku kose.Proizvod o kome cu vam danas pisati je najvise zasluzan za trenutno stanje moje kose.Rec je o Vichy Dercos Neogenic samponu.Ukoliko zelite da saznate nesto vise o njemu, nastavite da citate post.☺

                                                     

                                                 

Ovaj sampon kupujem vec treci put, sto dovoljno govori o tome koliko ga volim.Iskreno, na samom pocetku koriscenja bila sam skepticna, iz razloga sto sam prestala da verujem proizvodima koji tvrde neki woof  efekat, koji na kraju nikada ne dobijem.Ali, ovaj sampon me je odusevio vec nakon prve upotrebe i definitivno potvrdio ono sto su proizvodjaci o njemu naveli.

                        

Dolazi u plasticnom pakovanju, od 200ml, proziran je i polutecne strukture.Miris  je blag i veoma prijatan.Proizvodjac tvrdi da  sampon pospesuje volumen, cvrstocu, gustinu, i stiti dlaku od pucanja i resava vec postojeca ostecenja iste.Glavni faktor koji utice na poboljsanje kose je molekul stemoxydiune.Inace sam proizvod se koristi kao i svaki drugi sampon.Mala kolicina je dovoljna i za duzu kosu, ostavite da deluje par minuta i isperete.

                  
Intezivno ovaj sampon koristim oko cetiri meseca, i mislim da sam imala dovoljno vremena da formiram misljenje o njemu. Vec nakon prve upotrebe sam primetila da deluje i da zapravo nesto radi kosi.Nakon tog prvog koriscenja mogla sam da primetim da mi je kosa dosta meksa nego inace, i da se dosta lakse rascesljava.Naravno, nisam koristila masku ili balzam, kako bi utisak bio kompletan.Takodje jos jedno pozitivno iznenadjenje je to sto mi se kosa sporije mastila, nekada je mogla da izdrzi i po pet dana bez pranja.Moja kosa je dobila na volumenu, sto je meni veoma vazno obzirom da je to bilo skoro nemoguce.Nakon skoro dva meseca,  primetila sam da mi kosa ne opada vise, sto me je jako usrecilo, jer mi je svaka vlas bitna.


                                                                  ~ Sastav~

                                               
Mislim da je ovo sampon koji zaista ispunjava sve ono sto tvrdi.Daje kosi volumen, sprecava njeno opadanja, vraca joj sjaj i mekocu, i usporava mascenje.Ukoliko imate takvih problema, mislim da ce vam ovaj sampon definitivno odgovarati. 

                            
U odnosu na kolicinu od 200 ml, mozda jeste malo skuplji (1700dinara), ali verujem da je vredan svakog dinara, i sigurno cu nastaviti da ga kupujem.

                         To bi bilo sve za danas..☺

                   Da li ste probale ovaj proizvod.? Kakvo je vase misljenje o njemu.?☺

                                           Do sledeceg posta..☺
                                                   Mimi..:*

0 коментара: