Golden Rose Velvet Matte ~ 04& 13

субота, фебруар 14, 2015 prettyandstylish 8 Comments


Cao svima..:)
Kada je rec o jeftinijm makeup brendovima, svakako je moje najvece iznenadjenje bilo otkrice Golden Rose kozmetike.Odnos cene i kvaliteta je nesto sto najvise karakterise njihove proizvode.Iz celokupnog asortimana, najvise sam isprobavala karmine, i danas vam pisem o dva iz kolekcije Velvet Matte. Ukoliko vas zanima moje misljenje o njima, vi onda nastavite da citate tekst..:)



Karmini dolaze u mat bordo pakovanjima, sa zastitnom folijom.Svaki od njih sadrzi 4, 2 grama proizvoda.Inace, cela kolekcija broji 28 nijansi.Za pocetak sam odlucila da probam dve i to u boji 04 i 13.
 04



                               13
                          

                                  

Karmin je prilikom nanosenja jako kremast i lako klizi po usnama.Posle nekog vremena postane mat, ali ne ostavlja onaj tezak osecaj, koji moze da vas natera da ga uklonite..Moj vam je savet ukoliko nanosite mat karmin, da prethodno uradite piling i lepo nahranite usne, kako se kasnije ne bi isticali suvi delovi.


Pigmentacija ovih nijansi je zaista odlicna.Jednim slojem dobijate punu boju.Na usnama zaista traju i  do 6 sati, i kada se karmin skine, iza njega ostaje blag trag.Ukoliko zelite da mu produzite trajanje, uvek ispod mozete naneti olovku u slicnoj nijansi.Takodje, jos jedna stvar koja mi se dopala je to sto se ne razmazuje, tako da ukoliko se opredelite za tamniju nijansu, necete biti primorani da stalno proveravate da li je karmin na mestu. Ako vam osecaj mat karmina ne prija na usnama, uvek mozete dodati malo sjaja, ali opet napominjem da bar ove dve nijanse koje posedujem, nisu teske na usnama.Lose strane ova dva proizvoda nisam primetila.Jednostavno ispunjavaju sve sto bi inace trebao jedan mat karmin.


                                                            ~ Izgled nijansi~

 


 Moji utisci nakon koriscenja ove dve nijanse su i vise nego pozitivni, i verujem da cu ih nabaviti jos.Zaista, za cenu od 250 dinara ( negde i jeftinije), dobijate odlicne proizvode.Golden Rose proizvode mozete naci u Lily drogerijama, kao i u manjim parfimerijama.

                            Da li ste probale karmine iz matte kolekcije i kakvi su vasi utisci.?

                                               Do sledeceg posta..:)
                                                     Mimi..:) 



 

8 коментара:

  1. Obozavam Golden Rose ruzeve,imam jedan iz ove mat linije,nijansu 02 i prezadovoljna sam :)U kom Liliju si ih nasla,ako si ih tamo kupovala? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da se i tebi dopadaju..☺U Liliju na kraju Knez Mihajlove..☺
      Hvala na komentaru..☺

      Избриши
  2. Imam nijansu 12,nosim ga cesto i volim :) Ne koristim sjaj preko jer mi odgovara sto je tako mat :) Prijatan je na usnama i ne isusuje ( ovo kazem zbog zena koje se premisljaju da li da ga kupe ),dugo traje,sve pohvale za ovaj ruz :). I tvoje nijanse mi se bas svidjaju :)) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Potpuno se slazem sa tobom..:) I meni se nijansa 12 dopada, i nju sledecu kupujem..☺Xexe, drago mi je da su ti se dopale..☺
      Hvala na komentaru..❤

      Избриши
  3. Toliko sam citala o njima i toliko mi se dopadaju ali ne mogu da ih nadjem nigde :o u Liliju ih nema, barem kod mene u gradu..Ova dva su prelepa, super si ih opisala :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pogledaj po manjim parfimerijama, sigurno ces ih naci.To me najvise nervira kod Lilija, sto nije u svakom isto..:(Hvala ti puno.☺☺

      Избриши
  4. Ja bas volim ove ruzeve, predobri su, imam nijansu 02 i 19 :) a svidjaju mi se gotov sve nijanse :D

    ОдговориИзбриши