Lecenje oziljaka od akni i bubuljica na prirodan nacin

понедељак, фебруар 16, 2015 prettyandstylish 8 Comments

Cao drage moje.:)

Vecina devojaka koje su nazalost u pubertetu prosle kroz proces pojavi akni i bubuljica, cesto mogu da primete da je to ostavilo traga na njihovom licu u vidu oziljka.Ja sam imala tu srecu da me akne i neke preterano upaljene bubuljice zaobidju, ali pre par godina su u predelu brade pocele da mi se pojavljuju .I to one sitne koje me nerviraju.Iako sam znala da to ne treba dirati, redovno sam cedila te  bubuljice, i sebi pravila jos veci problem.Naravno, ostali su mi sitni tragovi.Probala sam milion krema, i nijedna od njih mi nije dala odredjeni efekat.




Posto volim da istrazujem na temu prirodnih preparata, koje mozete napraviti i u svom domu, nasla sam par recepata koji su mi dosta pomogli.Izmenila sam par sastojaka, cisto da bih videla kako mi koza reaguje, i zaista sam vidljivost svojih oziljaka svela na minimum.

Jedna od maski koja mi je omiljena je maska sa  jogurtom.
 
                   ~Sastav~

~ 5 kasika jogurta 
~ sok od polovine limuna
~ kasika meda
~ belance
 ~ ukoliko zelite mozete dodati i jednu kasiku istopljenog kokosov ulja.



 Sve sastojke pomesajte tako da dobijete homogenu smesu.Masku mozete nanositi prstima ili cetkicom.Ostavite je da deluje 20 minuta, i isperete mlakom vodom.
 Jogurt u ovoj receptu je zaduzen da smiri crvenilo oziljka .I same znate koliko je jogurt dobar za opekotine koje nastaju u toku leta.Limun ima zadatak oziljak izbledi.Naravno, nemojte preterivati sa kolicinom limuna, jer ce dati kontra efekat.Belance vezuje ovu masku, i ukoliko u tom delu imate mitisera, vecinu ce izvuci.I naravno med je neizostavan, jer hrani taj deo i sprecava da se isusi.Ovu masku koristite jednom nedeljno, i vec nakon prve upotrebe mocicete da primetite kako vam je koza svezija, i cistija.

        Ono sto takodje moze da vam pomogne u lecenju oziljka od akni i bubuljica je i kopriva.Sve sto treba  da uradite je da sameljete listove koprive, i iz njih iscedite sok.Nanosite to svako jutro i vece na kriticnu regiju, i primeticete rezultate.Takodje mozete prokuvati listove koprive, procediti tu tecnost, i kada se ohladi koristiti je kao tonik.

Ukoliko zivite u gradu, i niste u mogucnosti da nabavite koprivu, odlicna zamena je propolis, koga mozete naci u apotekama, i prodavnicama zdrave hrane.Koristi se isto kao koprivin sok, i zaista daje odlicne rezultate.
                                                          





Mislim da se lek za ovu vrstu problema, definitivno ne nalazi u skupim kremama, vec u koriscenju prirodnih preparata, koji vam nece negativne posledica.Svakoko nemate sta da izgubite, ukoliko isprobate ove recepte.


To bi bilo sve za ovaj post.:)
Nadam se da ce vam biti od koristi..:)

                                          Da li ste probale ovu masku, ili neku slicnu? Kakva su vasa iskustva?
                   Ukoliko isprobate neke od ovih recepata, javite mi u komentarima kako ste zadovoljne..:)

                                      Do sledeceg posta.:)
                                            Mimi..:)

                                         


               

8 коментара:

  1. Одговори
    1. Probaj slobodno, i ako zelis javi mi kako si zadovoljna..☺
      Hvala na komentaru..☺

      Избриши
  2. Nisam probala ali mi se čini odličnom ova maska od jogurta i baš nekako drži vodu sve što si napisala za nju. Definitvno ću probati.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probaj svakako, jer sam sigurna da ti nece izazvati negativnih efekata.Sastojci su prirodni, i prilagodjeni da odgovaraju svakom tipu koze..☺
      Hvala na komentaru..☺

      Избриши
  3. Jedva čekam da isprobam. Odličan tekst. Verujem da će mnogim devojkama da bude od koristi :) .

    ОдговориИзбриши